بازدید امام جمعه هندیجان از مناطق سیل زده

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی امام جمعه هندیجان صبح روز پنج شنبه ۲۹ فروردین ماه با حضور در مناطق سیل زده استان خوزستان از روند خدمات رسانی مواکب و گروه های جهادی مردم هندیجان که در مناطق سیل زده مستقر هستند از نزدیک بازدید نمودند .

به گزارش پایگاه خبری خورنا حجت الاسلام حسینی با حضور در موکب طبخ غذای گرم روستای امام زاده شاه عبدالله هندیجان مستقر در مسجد انقلاب حضرت مهدی (عج) کوی سپیدار اهواز ضمن بازید از روند پخت و تهیه غذا توسط این موکب تقدیر نمودند.

امام جمعه هندیجان در ادامه ضمن سرکشی به شهرهای عین دو و مسیر های منتهی به شهر الهایی از گروه های جهادی هندیجانی در این مسیرها از جمله موکب طبخ غذای گرم روستای دهملابزرگ در روستای بروایه از نزدیک بازدید نمودند و سپس از روستای حریه یک و مرکز مردمی مدیریت بحران مستقر در حوزه امام علی (ع) شهر الهایی بازدید و در دیدارهای مردمی نواقص موجود را جهت تامین با توجه به ظرفیت موجود استماع نمودند .

حجت الاسلام و المسلمین در ادامه این دیدارها که با همراهی آقای شیرعلی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان هندیجان همراه بود ، با حضور در اردوگاه های اسکان اضطراری سیل زدگان از نزدیک نیازهای ساکنین اردوگاه را مشاهده نمودند و با آنها به گفتگو نشستند و در نشست با مسئولین هلال احمر و فرمانده و تیم جهادی حوزه امام علی (ع) شهر الهایی خواستار رفع نیازهای اولیه ساکنین اردوگاه با توجه به ظرفیت های مردمی موجود شدند.

ایشان همچنین با روحانیت مستقر در این اردوگاهها که هفته هاست مشغول پول خدمت رسانی به مردم و کارهای فرهنگی هستند دیدار و گفتگو نمودند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *