مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر : صدای عدالت و انصاف از سوت داوران به گوش نمی رسد

آقایان تیم سقوط کننده لیگ را از قبل مشخص کرده اند!دیگر هیچ امیدی به داوران نداریم


مدیر عامل تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر:
به نظر میرسد حذف شهرداری بندرماهشهر با مدیریت کمیته داوران و با انتخاب داوران حرفه ای از هفته ها قبل کلید خورده است و اصلاً صدای عدالت و انصاف از سوت داوران به گوش نمیرسد، داوران هرچقدر و به هر شکلی که دلشان میخواهد پنالتی می گیرند.
معلوم است دست داوران برای گرفتن پنالتی علیه تیم شهرداری بندر ماهشهر باز گذاشته و چشمشان برای دیدن پنالتی های متعدد بر بازیکنان این تیم بسته شده است.

یوسف حیدری مدیر عامل تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر درخصوص اتفاقات اخیر داوری گفت: از داوران و کمیته داوران هیچ انتظاری نداریم، در هر دیداری که ما به میدان رفته ایم یک پنالتی بر علیه ما گرفته شده و متأسفانه خطاها و پنالتی های ما که می توانست نتیجه این دیدارها را به نفعمان تغییر دهد هم نا دیده گرفته شده است.

آنچه روشن شده اینست که آقایان قربانی جدول را از قبل مشخص کرده و بازی به بازی او را هدف تیر ناحق خود قرار می دهند.
چرا؟ ما که میدانیم ولی برخی خودشان را بخواب زده اند که نبینند و صدای فریاد حق خواهانه ما را نشنوند.

وی در ادامه گفت: دیگر هیچ امیدی به داوران و نحوه قضاوت آنها نداریم اگر قرار بر این است که تیم مارا حذف کنند در بازیهای بعدی هرچقدر که دلشان میخواهند پنالتی بگیرند.
شاید توانستند لوح تقدیر مظلوم کشی را از دست کمیته داوران و … دریافت کنند.
همه آنانی که مغرضانه علیه ما کاری انجام داده و میدهند و خواهند داد را به خدا واگذار میکنیم و به پشتوانه مردم شریف و هواداران دلسوز بندر ماهشهری تا پای جان برای احقاق حقوق برباد رفته باشگاه شهرداری بندر ماهشهر تلاش خواهیم کرد.