رئیس اداره تبلیغات اسلامی امیدیه معرفی شد

خورنا: حجت الاسلام شهباز جمالی فر به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات شهرستان امیدیه منصوب شد تا وظیفه تبلیغ و گسترش دین در این شهرستان را به عهده بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سروستانی صبح سه شنبه در این مراسم تصریح کرد: یکی از عرصه های مهم نظام اسلامی، پرداختن به مسائل فرهنگی است زیرا اساس انقلاب اسلامی ما فرهنگی بوده و این مهم در بخشهای مختلف کشور ادامه پیدا کرده است.
وی  افزود: حرکت و قیام امام حسین(ع) یک حرکت بزرگ فرهنگی محسوب می شود و امروز شاهد نتایج و موفقیتهای این قیام و نهضت در سطح جهان هستیم که بزرگترین آن رشد اسلام گرایی در جهان است.

حجت الاسلام سروستانی گفت: امروز دشمنان دین علیه مسائل فرهنگی تبلیغی دست به توطئه و اقدام زده اند و ما باید با برپایی مراسم دینی و انقلابی و افزایش هوشیاری و کسب معرفت دینی با این توطئه ها مقابله کنیم.

در ادامه حسین لامی زاده فرماندار شهرستان امیدیه با تقدیر از فعالیتهای ارزنده فرهنگی تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی در سطح شهرستان بر همکاری مستمر فرمانداری با اداره تبلیغات اسلامی تاکید کرد.

در پایان با تقدیر از زحمات حجت الاسلام سید علی رضوی رییس سابق اداره تبلیغات اسلامی امیدیه حجت الاسلام شهباز جمالی فر به عنوان سرپرست جدید این اداره منصوب شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *