فرماندار آغاجاری در نخستین جلسه شورای اداری بر تعیین استراتژی مشخص توسط مسئولین و افزایش راندمان کاری آنها تاکید کرد

خورنا_بهنام کنارکوهی/ به گزارش روابط عمومی فرمانداری آغاجاری پاکدل فرماندار در این جلسه با تبریک در پیش بودن ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، میلاد باسعادت صاحب الزمان (عج)، هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و دهه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: سال ۹۷ با تمام فراز و فرودهایی که داشت، گذشت و اکنون مسئولین بایستی استراتژی و برنامه مشخصی برای سال جاری داشته باشند.

از دیگر موارد مطرح شده توسط فرماندار در این نشست می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
آغاجاری دارای مشکلات عدیده ای است و ضروری است تمامی مسئولین، این شهرستان را مثل خانواده خود بدانند و با افزایش راندمان کاری و تلاش مضاعف در راستای رفع مشکلات مردم قدم بردارند.
مردم آغاجاری انسان های قدرشناسی هستند و از مسئولینی که صادقانه خدمت نمایند و اقدامات مثبت انجام دهند به نیکی یاد می کنند.
در سیل اخیر شاهد بودیم که گروه های مختلف مردمی در شهرستان بر اساس حس نوع دوستی در یک اقدام بسیار ارزشمند دست به دست هم دادند تا بتوانند به طریق مختلف به هم استانی های سیل زده کمک نمایند.
شهرستان آغاجاری به نسبت جمعیت جزء شهرستان های برتر استان به جهت میزان کمک رسانی به مناطق سیل زده است که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته از عزیزانی که در این راستا کمک کردند تقدیر و تشکر خواهیم کرد.

مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان بایستی مصوبات سفر استاندار محترم را با جدیت پیگیری نمایند و در صورت بروز هرگونه مشکل در این مسیر، آمادگی کامل جهت همراهی با رئیس اداره برای پیگیری مصوبه را خواهم داشت تا انشالله با اجرای آنها شاهد توسعه شهرستان باشیم.
تمامی مسئولین بایستی تمام توان خود را جهت لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و تحقق شعار رونق تولید به کار گیرند.
شهرستان آغاجاری به دلیل محرومیت و وجود مشکلات متعدد، فضایی برای بازیهای سیاسی افراد نیست و بنده مسائل سیاسی و حزبی را در کارم لحاظ نخواهم کرد و از تمامی روسایی که در راستای خدمت صادقانه به مردم شهرستان قدم برمی دارند و پیگیر مشکلات هستند تا بتوانند امکاناتی را به شهرستان اضافه نمایند، فارغ از هرگونه گرایش سیاسی که داشته باشند با تمام توان حمایت خواهم کرد.
مردم در واقع از سرمایه ها و پشتوانه های نظام هستند و در تمامی صحنه ها و مراسمات حضور فعال داشته اند و به گردن ما حق دارند و بایستی در مدت تصدی کرسی مدیریت به آنها خدمت نماییم.

رعایت نظم و انضباط اداری توسط مدیران و حضور به موقع آنها در محل کار
تکریم ارباب رجوع در هنگام مراجعه به ادارات باید توسط مدیران مورد توجه جدی قرار گیرد و ضمن احترام به شهروندان هرگونه نواقص و ایرادات در راستای احترام به مراجعین را مرتفع نمایند.
بازرسی مستمر از ادارات به منظور بررسی نحوه پاسخگوئی مسئولین به مردم با هدف افزایش رضایتمندی مراجعه کنندگان به دستگاه ها انجام خواهد شد.
ضروری است مسئولین اهتمام جدی در زمینه جذب اعتبارات دستگاه مربوطه در ماههای پایانی سال مالی را داشته باشند تا سبب جلوگیری از برگشت خوردن اعتبارات تخصیص یافته شود.
روشنگری خدمات انجام شده توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی در شهرستان آغاجاری در حوزه های مختلف که لازم است روسای ادارات این اقدامات انجام شده را برای مردم اطلاع رسانی کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *