مدیران مدارس رامهرمز با آزمون انتخاب می‌شوند

خورنا/فرشیدفرجی- به گزارش خبنگارخورنا به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان رامهرمز، مدیر این اداره اظهار داشت: به‌منظور کیفیت‌بخشی به فعالیت مدیران مدارس، برای انتخاب مدیر شایسته، داوطلبان فرهنگیِ متقاضیِ پست مدیریتِ مدرسه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رستمی این حرکت را گامی برای شایسته گزینی مدیران مدارس تلقی کرد و افزود: فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس، در راستای تحقق دو هدف استقرار نظام شایسته‌سالاری و تضمین کیفیت در اجرای برنامه‌های آموزشی و تربیتی مدرسه، تدوین‌شده است.

وی بابیان این‌که این طرح به انتصاب مدیر مدرسه‌ی کارآمد کمک می‌کند گفت: داوطلبان فرهنگی در آزمون انتخاب و انتصاب مدیر مدرسه، به رقابت می‌پردازند.
این مسئول تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل جدید، همکاران محترم متقاضی و واجد شرایط احراز پست مدیریت مدارس ضروری است از تاریخ ۲۰ تا ۳۱ فروردین‌ماه ۹۸ برای ثبت‌نام به پورتال این سامانه به آدرس hangar.medui.ir و یا entekhab.medu.ir مراجعه و تقاضای خود را ثبت نمایند.

مدیر آموزش و پرورش رامهرمز در پایان گفت: مدیران مدارسی که قصد جابجایی دارند هیچ‌گونه الزامی به استعفا از پست فعلی خود ندارند و می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کنند.
گفتنی است، همه داوطلبان شرکت در فرآیند انتخاب و انتصاب مدیریت مدارس باید در زمان انتصاب به‌عنوان مدیر، از خدمت سنواتی وی حداقل ۴ سال تا بازنشستگی باقی‌مانده باشد. (داوطلبان با مدرک تحصیلی لیسانس حداکثر ۲۶ سال سنوات خدمت و داوطلبان با مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس حداکثر ۳۱ سال سنوات خدمت داشته باشند.) همکاران فرهنگی داوطلب، می‌توانند با کد ملی و رمز عبور خود در سامانه همگام (رمز ورود جهت دریافت فیش حقوقی) در هر یک از دو سامانه معرفی‌شده فوق، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

مرحله آزمون پروژه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس رامهرمز، متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *