رها سازی پسماندهای عفونی در انتهای خیابان شریفی بندرماهشهر

رها سازی پسماندهای عفونی در مرکز شهر، نگرانی شهروندان بندرماهشهری را برانگیخت.

به گزارش خورنا، عصر روز دوشنبه ۲۶ فروردین، مقداری زیادی زباله عفونی و سرسوزن سرنگ در انتهای خیابان شریفی بندرماهشهر به حال خود رها شد.

این درحالیست که در ماه های گذشته و پس از کش و قوس های فراوان، سایت امحاء و بی خطر سازی پسماندهای عفونی برای نخستین بار در بندرماهشهر و استان خوزستان آغاز به کار کرد و هم اکنون نیز مشغول به کار است؛ اما عدم حمایت قاطع مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان و کارشکنی برخی از مطب های پزشکان باعث شده این سایت در آستانه تعطیلی قرار بگیرد.

گفتنی است در سایت امحاء و بی خطرسازی پسماندهای عفونی بندرماهشهر ۱۲ کارگر به صورت مستقیم در حال فعالیت هستند که در صورت تعطیلی این سایت بیکار خواهند شد.

لازم به ذکر است چند ماه قبل نیز مقدار زیادی سر سوزن سرنگ در فاز ۷ بندرماهشهر رهاسازی شده بود که باعث نگرانی شهروندان بندرماهشهر شده بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • آشناگر وقتی مسئول نظام پزشکی شهرستان ماهشهر میگه شد ، شد ، نشد هم مشکلی نیست نتیجه این میشه . وقتی با کمال تاسف قشر مثلا تحصیل کرده پزشکان ما از دادن پنجاه هزار تومان بابت جمع آوری و بی خطر سازی پسماندهای عفونی خودش سرباز میزنه نتیجه اش این میشه .
  • محمودی مشکل از قشری است که خود را صاحب خرد و دانش میداند اما از پرداخت هزینه های مرتبط با پسماندهای تولید شده مطب خود سرباز میزند.