شهرداری خرمشهر میزبان درگیری

جنگ در بحران

عباس مدحجی: درحالی که خرمشهر در تب و تاب خطر سیلاب روزهایش را شب میکند، نیروهای خط مقدم جنگ با بحران یعنی شهرداری و شورای شهر، امروز بروی هم آتش گشودند.

ظهر امروز ساختمان شهرداری خرمشهر میزبان درگیری شهردار با سه عضو شورای شهر خرمشهر بود. مناقشه ای که با تهدید بالا گرفت و با وساطت حاضرین و کارمندان ختم شد ولی حواشی رسانه ای و خبری آن ادامه دارد.

امیر سامری ، میلاد پورحمزاوی و موسی مطوری جزیره سه عضو شورای شهر که از مدتها قبل برای استیضاح شهردار در صحن مجلس هم پیمان شده و علت آن را ناکارآمدی وی عنوان کرده بودند بعد از ساعت کاری روز یکشنبه با حضور در دفتر داوود دارابی شهردار خرمشهر در حال بحث بودند که درگیری لفظی آغاز شد و تا راهروی شهرداری ادامه یافت. درگیری که منجر به شکستن لوازم اداری شده بود ساعتی بعد با تماس با پلیس پایان یافت و نیروی انتظامی با حضور در محل به تکمیل صورتجلسه پرداخت. روابط عمومی شهرداری خرمشهر ضمن تایید خبر درگیری از شکایت رسمی شهرداری از این سه عضو شورا خبر داد. اما اخبار اولیه از پرتاب اشیا داری و آغاز درگیری فیزیکی حکایت داشت.

از سوی دیگر اعضای مذکور هم ضمن تکذیب توهین یا حمله به شهردار ، از تسلیم شکایت خود در آینده ای نزدیک به مراجع قضایی بعلت توهین شهردار خبر دادند. آنها علت حضور در دفتر شهردار را پیگیری عدم پاسخگویی وی درباره موضوع سیل بندها عنوان کردند ولی میگویند با توهین به اعضای شورا و یکی از طوایف شهر روبرو شدند .

بنظر میرسد اختلاف نظر قسمتی از اعضای شورا با شهردار به جایی رسیده که لفظ “جنگ” برای توصیف آن مناسبتر باشد. و این درحالی ست که دو عضو از سه عضو درگیریِ امروز ، پیش از این با خبرنگاران هم درگیر شده بودند. بهرحال با ایجاد شکاف در شورای شهر درباره گزینش شهردار ، فعالیت شورا وارد فاز جدیدی شده که میتواند تمام فعالیت های مثبت آنها را تحت تاثیر قرار دهند. احتمالا سال ۹۸ با آغازش میخواهد ثابت کند سال آرامی برای هیچکس نخواهد بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • H سلام بنظر شما خرمشهر که حتی از جزئی‌ترین نیاز که یک آسفالت معمولی است محروم مانده؛ آیا نیاز به شهردار و شورای شهر دارد؟ آیا بنظر شما یک دوره بازدید از روستاهای دیگر استان برای این آقایان بهتر نیست تا شاید پایانی بر دعوای آنها باشد. تا شاید از رو برن
  • عبدالامام منیعاوی با سلام اخه تا کی شهر خرمشهر توان اختلافها شورا و دو قطبی مسولین پس بده این چکاری آبروی چند سالی جنگ تحمیل خرمشهر زیر سال بورید بابا کمی به فکر شهر باشید بیاید جلوی مردم حرف بزنید و اجازه بدید مردم شریف خرمشهر تسمیم بگیرن کی دار کار شنکی انجام میدم