خرمشهر هیچ بهره‌ای از منطقه آزاد اروند ندیده‌ است

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر گفت: بخش اعظم خرمشهر در منطقه آزاد اروند قرار گرفته اما کمترین و بدیهی‌ترین امکانات و ظرفیت‌ها نیز به این منطقه تعلق نگرفته است.

سیدصباح حسینی امروز در گفت‌وگو  با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: در حال حاضر خرمشهر به کمبود امکانات و اعتبار محکوم است و در این راستا هر چه مسئولان شهری تلاش کنند به چشم نمی‌آید.

وی در خصوص تعامل و حمایت سازمان منطقه آزاد اروند از این شهر افزود: از زمانی که پا در شورای اسلامی شهر گذاشته‌‌ام تاکنون هیچگونه حمایت و تعاملی از سوی سازمان منطقه آزاد اروند به این خرمشهر مشاهده نکرده‌ام.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر در ادامه گفتگو با خبرنگار فارس خاطرنشان کرد: حدود یک‌سال است که در شورای شهر خرمشهر بوده و شاهد مشکلات ریز و درشت مردم هستم.

*امید مردم تبدیل به سراب شده است

وی بیان کرد: در این زمینه تنها یک دست صدا ندارد و همه مسئولان باید دست در دست یکدیگر داده تا بر مرتفع ساختن نواقص و کمبودها فائق بیایند.

حسینی همچنین عنوان کرد: بخش اعظم خرمشهر در منطقه آزاد اروند قرار گرفته اما کمترین و بدیهی‌ترین امکانات و ظرفیت‌ها نیز به این منطقه تعلق نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: خرمشهر تاکنون هیچ خیری از منطقه آزاد اروند ندیده‌ و همه انتظارات مردم از این سازمان نیز تبدیل به سراب شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر با بیان اینکه خرمشهر از فقر امکانات بیداد می‌کند، اضافه کرد: نه اینکه مسئولان شهری نخواهند کاری برای عمران و آبادانی شهر انجام دهند اما با کمبود اعتبار و بودجه نمی‌توان کاری از پیش برد.

وی همچنین عنوان کرد: همه مسئولان این منطقه در تلاشند تا بتوان خرمشهر را به جایگاه واقعی آن رساند اما بدون اعتبار و تأمین امکانات این مهم هیچ‌گاه محقق نمی‌شود.

*بابت آبگرفتگی‌ها عذرخواهی می‌کنیم

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با خبرنگار خبرگزاری فارس در خرمشهر با اشاره بارندگی‌های حاکم بر منطقه و آبگرفتگی روز گذشته در این شهر تصریح کرد: از شهروندان خرمشهری بابت مشکل پیش آمده در بحث آبگرفتگی معابر عذرخواهی کرده و امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده در شهرستان دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم.

وی در پایان گفت: به هر حال بارش‌های اخیر رونق و برکت را به شهر و منطقه وارد کرده و موجبات خشنودی مردم به‌ویژه کشاورزان را فراهم کرده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *