اتاق فرمان “آتش علیه خورنا” به دنبال خفه کردن صدای خورنا است


بدنبال انتقاداتی که اخیرا توسط رسانه مستقل خورنا از عملکرد استاندار و برخی مدیران استان مطرح شده است ، شنیده ها حاکی است با دستور مستقیم یک مقام ارشد اجرایی فرمان آتش علیه رسانه مستقل خورنا و مدیر مسئول آن صادر شده است.

با برنامه ریزی صورت گرفته توسط روابط عمومی استان، برخی کانال های فاقد مجوز با نشر اکاذیب و انتشار اخبار دروغ علیه رسانه مستقل خورنا و مدیر مسئول آن این پروژه مصوب را عملیاتی نمودند .

چنانچه انتقادات وارده به برخورد جناب استاندار با مرد سیل زده نابجا و نادرست بوده ، ضرورتی نداشت وزیر محترم کشور دستور دهند استاندار محترم خوزستان از فرد مذکور دلجویی نماید. بماند که تا این لحظه هیچ دلجویی از فرد مذکور نشده است و جناب استاندار صرفا با حضور در شهرستان حمیدیه و یک حرکت نمایشی ، سخنرانی نمودند .

به نظر می رسد روابط عمومی استانداری خوزستان در انحصار برخی کانال های خبری فاقد مجوز است و هیچ یک از کانال های خبری و رسانه های مجوز دار حاضر نشدند استقلال خود را در برابر بذل و بخشش های صورت گرفته از بین ببرند.

آنگونه که گفته شده اخیرا و بدنبال حضور و همراهی یکی از همین صاحبان کانال خبری فاقد مجوز بعنوان راننده دو تن از مدیران مربوطه و برخی نورچشمی ها، خودروی وی دچار آب گرفتگی شده و کلیه هزینه های تعمیر خودروی وی طی چند مرحله فاکتور بیست میلیونی توسط برخی نهاد ها و ادارات با دستور استانداری پرداخت شده است. همین فرد بنابه دستور صادره با انتشار مطالب کذب در کانال خبری فاقد مجوز علیه رسانه مستقل خورنا پروژه مصوب را کلید زده است.

شنیده ها حاکی است استاندار خوزستان طی دستوری به برخی مقامات ذیربط خواستار برخورد با رسانه مستقل خورنا شده است، هر چند رسانه مستقل خورنا بنابه وظیفه و رسالت و استقلال خود هیچگاه در برابر اینگونه تحرکات از مسیر اصلی خود باز نمی گردد اما توصیه ما به جناب استاندار این است که بجای بستن دهان و شکستن قلم منتقدان کمی به فکر پالایش و رفع انحصار خبری از اطراف خود باشد.

پایگاه خبری خورنا در هشتمین‌ سال فعالیت خود توانسته اعتماد مردم خوزستان را به خود جلب نماید و با شبنامه های درجه چند و تهدیدهای توخالی از پای نخواهد نشست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس کارتان عالی بود وخورناجزبرترین رسانه های استان است
    • Artin رسانه خورنا به رسالت واقعی خود همچون گذشته ادامه دهد و به حق یکی از بهترین رسانه های استان میباشد. درود بر شما
  • Artin رسانه خورنا به رسالت واقعی خود همچون گذشته ادامه دهد و به حق یکی از بهترین رسانه های استان میباشد. درود بر شما
  • ستاره باید در سایت و کانال تون رو تخته کنن.شما معنی انتقاد و توهین رو بلدنیستین.
  • ناشناس انتقاد یا تسویه حساب ؟ شما خودتون رو منتقد میدونید ؟ بیشتر خبرهای شما در مورد نیروهای زحمتکش اجرایی فحاشی بود تا نقد. اگر چه بنده نیز موافقم نقد منصفانه در رابطه با عملکرد مسئولین باعث پیشرفت استان و کشور خواخد شد.