قطبی: با برخی از بازیکنانم برخورد شدیدی می‌کنم

قطبی: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم
 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از حواشی ایجاد شده در دقایق پایانی بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش پایگاه خبری خورنا و به نقل از تسنیم، افشین قطبی بعد از پیروزی سه بر یک تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل استقلال خوزستان در دربی خوزستان گفت: به بازیکنان و تماشاگران فولاد تبریک می‌گویم که تلاش زیادی کردند. بازی ترکیبی را به خوبی به نمایش گذاشتیم. از رفتار و اخلاق برخی‌ها در میانه و انتهای بازی خیلی ناراحت هستم.

وی با بیان اینکه تیمش بازی سختی را پشت سر گذاشت، خاطرنشان کرد: با بازیکنانم درخصوص اتفاقات اواخر بازی برخورد شدیدی می‌کنم. چون آنها می‌توانستند بهتر رفتار کنند. فولادی که می‌خواهم بسازم، باید الگوی جوانان باشد. دقایقی بود که بازی را از دست دادیم اما به خوبی به بازی برگشتیم و سه گل زیبا در این مسابقه از فولاد دیدیم.

سرمربی فولاد با اشاره به کمک مردم ایران به سیل‌زدگان سراسر کشور گفت: همه مردم جمع شدند و به سیل‌زدگان کمک می‌کنند. این رویه باید ادامه یابد. مرحله اول مهم است، اما مرحله دوم مهمتر خواهد بود. خیلی‌ها خانه و خانواده خود را از دست داده‌اند و باید پشت این عزیزان باشیم. باید به آنها کمک کنیم تا زندگی‌شان را برگردانند. از هواداران فولاد که ما را تشویق کردند و نیز هواداران استقلال خوزستان، تشکر می‌کنم.

قطبی با بیان اینکه چرخش توپ میان بازیکنان تیمش در برخی دقایق بازی خیلی خوب بود، تصریح کرد: گل اول ما یکی از بهترین گل‌هایی بود که از زمان حضورم در فولاد دیدم. گل دوم هم با استفاده از ضدحمله به ثمر رساندیم و برای من و شیمبا خیلی مهم بود. این دو گل به شیمبا اعتماد به نفس می‌دهد که خودش را بیشتر نشان دهد. گل سوم برای ما و تماشاگران خیلی مهم بود و منتظرش بودیم.

وی در مورد صحبت‌هایش با یعقوب پیری، سرپرست تیم استقلال خوزستان اظهار داشت: حرف مهمی نبود و صحبتم در خصوص این بود که کنترل بیشتری اعمال شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *