مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوژستان اعلام کرد:

تکذیب کلیپ غرق شدن شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان عنوان کرد: کلیپ منتشر شده در فضای مجازی تحت عنوان غرق شدن شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز و زیر آب رفتن تمامی واحدهای تولیدی مستقر در آن کذب است.

احمدرضارستمی: به گزارش خورنا اخلاق محمدیان ضمن بیان این مطلب گفت: در حال حاضر نه تنها هیچگونه آبی به واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز وارد نشده است بلکه برخی از واحد های تولیدی آن نیز مانند تک نان جنوب و نان اکسین نیز همچنان به کار تولید نان برای سیل زدگان مشغول هستند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان بیان کرد: ما امروز پنج شنبه همانند دیگر روزهای اخیر در این شهرک صنعتی حضور داشتیم و طی بازدیدی که از واحدها به عمل آوردیم، اعلام میکنیم که هیچگونه آبی به کارگاه های تولیدی وارد نشده است.

وی اضافه کرد: البته خیابانهای اطراف شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز به دلیل بریدگی های انجام شده در جاده ترانزیتی برای عبور آب دچار آبگرفتگی‌هایی شده است و ورود به آن با قایق و بصورت نفری میسر است.

محمدیان در پایان از شروع بکار احداث پل های تردد موقت به این شهرک خبر داد و گفت: در تلاش هستیم با احداث پل های ورودی به شهرک، باعث تسهیل در تردد صنعتگران شویم.