تساوی بیرون از خانه تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر در روزی که میتوانست پیروز میدان باشد

فضل اله ترحم| خورنا: تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر در تبریز مقابل شهرداری این شهر به تساوی ۳ بر ۳ رسید


ساعت ۱۶:۴۵ عصر امروز در هفته سی و یکم لیگ یک فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر در تبریز به مصاف هم نام تبریزی خود رفت.

دو تیم با توجه به موقعیتشان در انتهای جدول، نیمه نخست را با براندازکردن یکدیگر، محتاطانه آغاز کردند و تا پایان این نیمه از حملاتشان روی دروازه یکدیگر نتیجه ای نگرفتند.

در نیمه دوم شهرداری تبریز در دقیقه ۶۳ توسط فرشاد بیابانی به گل اول خود رسید، ده دقیقه بعد جعفر برزگر گل دوم تبریزیها را به ثمر رسانید.

با دریافت گل دوم بازیکنان شهرداری بندرماهشهر که همه چیز را برباد رفته می دیدند به خود آمدند و با سه گل پیاپی دقایق ۷۴، ۷۸ و ۸۵ خیراله ویسی آراء(پنالتی)، رضا نجاری و جهانگیر عسگری جبران مافات کرده و تا دستیابی به یک پیروزی بیرون از خانه پیش رفتند.

اما این پایان ماجرا نبود، درست در دقیقه ۹۰ داور مسابقه در صحنه ای که کادر فنی تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر به آن معترض بودند خطای بازیکن شهرداری بندرماهشهر را روی مهاجم شهرداری تبریز گرفت و بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد، محمدرضا زینال خیر، پنالتی را تبدیل به گل کرد و مسابقه در روزی که شهرداری بندرماهشهر می توانست پیروز میدان باشد به تساوی کشیده شد.
.
با این تساوی شهرداری ۲۲‌ امتیازه شد و همچنان در تعقیب سه تیم ۲۵ امتیازه ی جدول لیگ یک، امیدوار به پیروزی در مسابقات باقیمانده خود و لغزش حریفان و بالا کشیدن خود در جدول است.

شایان ذکر است شهرداری بندرماهشهر سه شنبه هفته آینده در یک مسابقه بسیار حساس میزبان بادران تهران خواهد بود.