استانداز خوزستان:

تخلیه پنج منطقه اهواز یک تصمیم احتیاطی است

استاندار خوزستان دستور تخلیه پنج منطقه اهواز را یک اقدام احتیاطی عنوان کرد و توضیح داد: همانطوری که ما برای پیشگیری هرچه بیشتر از خطرات احتمالی سیل در شهرهای حمیدیه، سوسنگرد، رفیع و بستان دستور تخلیه را از قبل دادیم برای این مناطق اهواز نیز به همین منوال برای رعایت جنبه‌‌های احتیاطی، دستور تخلیه را پیشاپیش صادر کردیم.

احمدرضا رستمی: به گزارش خورنا غلامرضا شریعتی عصر امروز چهارشنبه ۲۱ فروردین ماه ۹۸ در گفتگو با صدا و سیما گفت: در اثر افزایش ناگهانی دبی رودخانه‌های دز و کرخه، برای اولین بار این دو رودخانه در مقطع الهایی( غرب اهواز) به هم پیوسته و به سمت اهواز سرازیر شدند که این اتفاق نادر در حال حاضر تهدیداتی را برای برخی از مناطق اهواز ایجاد کرده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: ما همزمان با وقوع این مسئله در مناطقی از اهواز چون عین دو، گلدشت، سیاحی، سادات و سلیم‌آباد اعلام کردیم که هرچه زودتر زنان، سالمندان و خردسالان این مناطق را ترک کرده و به محلهای امنی که برای آنها تدارک دیده شده است مراجعه کنند.

وی افزود: البته از مردان و جوانان این مناطق نیز خواسته‌ایم که برای کمک بیشتر در محل باقی بمانند زیرا ما در حال انجام یکسری طرحها و اقداماتی هستیم که حتی‌الامکان هیچگونه خساراتی در اثر سیل به این مناطق وارد نشود.

شریعتی در پایان دستور تخلیه این پنج منطقه اهواز را یک اقدام احتیاطی عنوان کرد و توضیح داد: همانطوری که ما برای پیشگیری هرچه بیشتر از خطرات احتمالی سیل در شهرهای حمیدیه، سوسنگرد، رفیع و بستان دستور تخلیه را از قبل دادیم برای این مناطق اهواز نیز به همین منوال برای رعایت جنبه‌‌های احتیاطی، دستور تخلیه را پیشاپیش صادر کردیم.