برگزاری مسابقات پنالتی و تیراندازی گرامیداشت سالروز شهادت ورزشکاران بمباران هوایی

در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد رضا بهبهانی و شهید حمدالله گندمکار دو ورزشکار با اخلاق ورزش هندیجان که در بمباران هوایی فروردین ماه ۱۳۶۷ به درجه رفیع شهادت نائل آمده بودند یکدوره مسابقات پنالتی و تیراندازی با همکاری اداره ورزش و جوانان، شهرداری و شورای اسلامی، هئیت های فوتبال و تیراندازی در مجموعه ورزشی تختی  برگزار شد.

ابتدا در مسابقات پنالتی بیش از ۳۰ پیشکسوت فوتبال به رقابت پرداختند و در پایان کریم ستایش زاده و محمد ذاکری به ترتیب عنوان های اول و دوم را از آن خود کردند.

همچنین در مسابقات تیراندازی ۲۰ تیرانداز با تفنگ بادی به اهداف ثابت تیراندازی کرده و در نهایت هدایت الله علیپور با ۷۸ امتیاز مقام نخست و سید رضا مستطاب با ۷۶ امتیاز مقام دوم را به خود اختصاص دادند.

در مراسم اهدای جوایز به نفرات برتر مسابقات پنالتی و تیراندازی علی بویری سرپرست فرمانداری شهرستان هندیجان اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم شهرستان هندیجان را در نقاط مختلف کشور معرفی نماییم .

وی افزود: ۱۸ فروردین یکی از نمادها و روز هایی است که به عنوان نماد هویتی، نماد فرهنگی، نماد مقاومت و ایثار یک ملت بوده و شهروندان هندیجانی به آن افتخار می کنند.

بویری گفت: امروز شاهد برگزاری برنامه ورزشی در همین راستا بودیم انتظار ما این است اقشار مختلف، اصناف مختلف، گروههای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی افراد مرجع در این شهرستان و همه کسانی که به نوعی تعصب و غیرت شهرستان هندیجان را دارند و در واقع دلسوز منطقه هستند در نشان دادن روز ۱۸ فروردین ماه در ابعاد ملی و منطقه ای تلاش کنند .

بویری در ادامه از مجموعه اداره ورزش و جوانان هیات های فوتبال و تیراندازی و همه بزرگوارانی که در این دوره از مسابقات ورزشی حضور داشتند تشکر و قدردانی نمود .

وی در پایان از آغاز بکار ستاد بزرگداشت روز ۱۸ فروردین خبر داد و افزود: امسال ستاد بزرگداشت روز ۱۸ فروردین را در شهرستان هندیجان راه اندازی کرده ایم و وظیفه این ستاد بزرگداشت با ابعاد گسترده است با یک برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت که روی آن انجام داده ایم قصد داریم از طریق هنرمندان و رسانه ها برای مستند سازی در واقع تهیه و تدوین فیلم های تبلیغاتی در این رابطه و استفاده از ظرفیت های هنری استفاده مثبتی داشته باشیم.

در مراسم پایانی و اهدای جوایز به نفرات برتر علی بویری سرپرست فرمانداری شهرستان، روح الله درخشان سرپرست شهرداری، سرهنگ بعنونی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فاروق جنتی رئیس شورای اسلامی شهر و برخی دیگر از مسئولان محلی شهرستان حضور داشتند .

شایان ذکر است هدایت الله علیپور و سید رضا مستطاب نفرات اول و دوم مسابقات تیراندازی در اقدامی خداپسندانه جوایز خود را به سیل زدگان خوزستانی اهدا کردند .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *