پتروشیمی بندرامام پیشرو در حوزه مسئولیت های اجتماعی:

کمک رسانی پتروشیمی بندرامام به سیل زدگان کشور

خورنا|باقر گل فر:کمک به سیل زدگان و مناطق سیل زده کشور توسط ستاد مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی و شورای راهبردی شهرستان ماهشهر و همچنین با مشارکت و حضور پر رنگ شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی صورت گرفت.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام روز سه شنبه ١٣ فروردین ١٣٩٨ جهت کمک رسانی به مردم در مناطق سیل زده کشور جلسه ستاد مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی با حضور مهندس شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی ، مهندس رستمی مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام و مهندس زال خانی مدیرعامل پتروشیمی فجر از هلدینگ خلیج فارس برگزار گردید.

طی این جلسه در خصوص نحوه کمک رسانی شرکت های پتروشیمی مستقر در شهرستان ماهشهر به مردم در مناطق سیل زده کشور بحث و بررسی شد که در نهایت مقرر گردید این کمک رسانی ها بصورت متمرکز از طریق ستاد مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی و همکاری و مشارکت شرکت های پتروشیمی انجام گیرد و همچنین اشپزخانه ای در محل اسکان سیل زده ها ایجاد شود و علاوه بر آن تعدادی از کارشناسان ، متخصصان و امداد گران صنایع پتروشیمی جهت کمک رسانی به مناطق اعزام شوند.

می توان افزود در جلسه مذکور تهیه اقلام و تجهیزاتی از جمله آب معدنی بزرگ و کوچک ، کنسرو تن ماهی ، نان ، پتو ، کمپرسی ، جرثقیل، بیل مکانیکی ، لجن کش ، کف کش ، لوله GRP ٣۶ اینج ، لوله FRP ٢۴ و ۵٠ اینچ ، آمبولانس و تجهیزات بهداشتی پیش بینی شد .

گفتنی است بلافاصله پس از جلسه ستاد مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی ، مهندس حمیدرضا رستمی پیگیری و دستورات لازم را به منظور تهیه اقلام و تجهیزات مذکور جهت کمک رسانی صادر کرد که در همین راستا شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام موفق شد در کوتاه ترین زمان ١٠٠٠ بطری آب معدنی، ۵٠٠٠ قرص نان ، ١٠٠٠ قوطی کنسرو تن ماهی ، ٧٠ تخته پتو ، ٣٨ متر لوله GRP ٣۶ اینچ ، ٢۴ متر لوله FRP ۵٠ اینچ ، ٢٨ متر لوله FRP ٢۴ اینچ ، ٢ کمپرسی و یک آمبولانس تهیه و به مناطق سیل زده ارسال نماید.

این درحالیست که شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام علاوه بر تهیه اقلام و تجهیزات مذکور که در جلسه ستاد مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی مشخص شده بود ، تعداد۱۵۰۰ کیسه ۵٠ کیلو گرمی و ٨٠ کیسه هزار کیلو گرمی جهت ترمیم و ساخت سیل بندها تهیه نمود و به مناطق سیل زده ارسال کرد.

شایان ذکر است شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام با حضور مستمر و موثر مدیرعامل و دیگر مدیران ارشد خود توانست با برنامه ریزی ، تصمیم گیری و پیگیری به موقع ، نقش مهم و حساسی را در حوزه مسئولیت های اجتماعی و انجام امور عام المنفعه ایفا کند و در خط مقدم امر کمک رسانی به مناطق سیل زده عمل نماید و و در همین راستا بر اساس نیاز و طبق برنامه ، مشارکت در امر کمک رسانی را در مراحل بعدی ادامه خواهد داد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *