جوابیه پتروشیمی امیرکبیر به خبر انتقال دفتر تهران این شرکت به جنوب

خورنا|باقر گل فر:جوابیه پتروشیمی امیرکبیر به خبر انتقال دفتر تهران این شرکت به جنوب منتشر شده در برخی از رسانه ها

۱- با توجه به اولویت بخشی فرمایشات مقام معظم رهبری در سال رونق تولید و همچنین تاکید صحیح بر استفاده از نیروهای بومی و ایجاد اشتغال و رونق تولید در مناطق کمتر توسعه یافته و مسئولیت اجتماعی،انسانی و سازمانی پتروشیمی امیرکبیر در راستای حمایت از ساکنین منطقه،بر این باوریم که استقرار نیروهای فنی و تحقیقاتی که لزوم حضورشان در منطقه به واسطه نوع کار به شدت احساس می گردد و می بایست نسبت به پر نمودن خلا امور فنی و تحقیقاتی برای مجموعه سایت شرکت و منطقه مفید باشند،در دفاتر خارج از منطقه ضروری به نظر نمی رسد.این در حالیست که با توجه به کمبود نیروهای متخصص و مرتبط نظیر واحد فنی،تحقیقاتی و…. که مستقیما با تولید و رونق اقتصادی ناشی از آن سر و کار دارند ،ضروری به نظر می رسد که اینگونه واحدها و پرسنل در دفتر سایت مجتمع  خدمات تخصصی خود را ادامه دهند و در کنار سایر پرسنل خدوم مجتمع خدمات خود را به اشتراک بگذارند.

۲- مدیریت جدید پتروشیمی امیرکبیر در استفاده از حداکثر توان تخصصی پرسنل  سخت کوش و با تجربه و دستیابی به حداکثر بهره وری و کاهش هزینه های سازمانی،از چابک سازی که همانا قرار گرفتن افراد متخصص و کارآمد در پست سازمانی و حرفه ای خود می باشند و نه گزینه حذف بهره خواهد برد .

۳- واحد تحقیق و توسعه باید در سایت کنار سایر واحدهای فنی باشد و گفته شده همکاران این واحد در سایت ادامه فعالیت کنند. در حالیکه تاکنون در دفتر مرکزی تهران استقرار داشتند.

۴-  چون بالغ بر نود درصد فعالیتهای مالی شرکت در سایت مجتمع ، متمرکز است، و همچنین تمرکز مدیریت جدید شرکت بر حضور مستمر در سایت جنوب میباشد ، لذا محل کار بعضی  از همکاران واحدهای مالی و حسابرسی ، در سایت مجتمع تعیین شده است.

در پایان ضمن دعوت همدیگر به کمک جهت رونق تولید، متمنی است قبل از درج هرگونه خبری، مراتب صحت و سقم موضوع را از مدیر عامل محترم یا اداره روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر، جویا شوید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *