راه‌اندازی کارشناسی ارشد زمین‌شناسی در دانشگاه بهبهان

جعفر ملک‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: باتوجه به اعلام نتایج نهایی کنکور، ثبت‌نام از دانشجویان جدیدالورود آغاز شده است.
وی ادامه داد: تمهیدات لازم به‌منظور تسریع در ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود اندیشیده شده که امیدواریم در این زمینه دانشجویان با مشکلی مواجه نشوند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان افزود: نیمسال نخست امسال شاهد راه‌اندازی رشته زمین‌شناسی اقتصادی در مقطع کارشناسی ارشد هستیم.
وی ادامه داد: افزایش رشته‌های تحصیلی در مقاطع تکمیلی، در راستای ارتقای کیفی آموزش در دستور کار این واحد دانشگاهی است.
ملک‌محمدی تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات آموزشی و کارگاهی هرچه بهتر به دانشجویان تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های این دانشگاه موردتوجه قرار گرفته است.
وی در ادامه گفت: در حال حاضر ۶۳ کارگاه و آزمایشگاه در دانشگاه آزاد واحد بهبهان فعال هستند و هرساله براساس نیازسنجی‌های انجام شده تجهیز و تعمیر می‌شوند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان اضافه کرد: در همین راستا طی دو سال اخیر، تجهیز و تعمیر کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های این واحد دانشگاهی با اعتبار یک میلیارد تومان انجام شده است.
وی اظهار داشت: باتوجه به اقدامات انجام شده سایت کامپیوتری ویژه دانشجویان رشته‌های نرم‌افزار و سخت‌افزار کامپیوتر تا پایان مهرماه راه‌اندازی خواهد شد.
ملک‌محمدی خاطرنشان کرد: در راستای تسهیل در امر کتابداری و استفاده از فناوری‌های روز دنیا در صدد هستیم کتابخانه دانشگاه را نیز به شبکه اینترنت تجهیز کنیم.
وی افزود: دانشجویان به‌منظور آشنایی با اطلاعیه‌های دانشگاه آزاد اسلامی بهبهان و اقدامات انجام شده در راستای ارتقای خدمات آموزشی می‌توانند به سایت www.behbahaniau.ac.ir مراجعه کنند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان ادامه داد: امیدواریم دانشجویان سال تحصیلی جدید را با انگیزه و هدف به بهترین شکل ممکن آغاز کنند.
وی تصریح کرد: این واحد دانشگاهی از تمام امکانات خود در راستای ارائه خدمات آموزشی کیفی و مطلوب به دانشجویان استفاده خواهد کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *