اولین محموله کمک های شهرستان بهبهان به مناطق سیل زده ارسال شد

خورنا | پدرام کسائی: فرماندار بهبهان از آمادگی کامل شهرستان بهبهان برای مقابله با بحران های احتمالی و همچنین کمک به مناطق سیل زده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خورنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهبهان، محمد حری فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گفت: با توجه به وقوع سیل در خوزستان و برخی از استان های همجوار و همچنین ضرورت امدادرسانی همه جانبه به سیل زدگان، دو دستگاه کمپرسی ازشهرداری بهبهان به اهواز، ماشین آلات بنیادمسکن به شوشتر، یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه تریلی کمرشکن از طریق اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای و همچنین  یک دستگاه کمپرسی و یکدستگاه لودراز شرکت بهره برداری مارون ویک دستگاه کمپرسی از پالایشگاه گازبیدبلند به شهرستان خرمشهر اعزام شدند.

فرماندار بهبهان افزود : یک دستگاه تانکر آبرسانی، یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه خودرو تاکتیکی سبک از پدافند هوایی بهبهان به اهواز اعزام و دراختیار قرارگاه امداد و ستاد بحران استان قرار گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران اذعان داشت: ۸ نفر نجات گر و ۲ نفر پرسنل هلال احمر نیز به همراه یک خودرو پیکاب کمک دار و یک سواری پژو به مناطق سیل زده اعزام شده اند.

حری افزود: در راستای کمک رسانی به مناطق سیل زده مبلغ ده میلیون دویست هزارتومان کمک های واریزی به حساب هلال احمر از کمک های مردمی نیز به سیل زدگان اهدا شد.

وی افزود: از فردا نیز  ایستگاه جمع آوری کمک های مردمی توسط هلال احمر در سطح شهر بهبهان برپا خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی بحران شهرستان بهبهان در پایان از آمادگی کامل شهرستان برای مقابله با بحران احتمالی و همچنین کمک به آسیب دیدگان سیل خبر داد.