آبادان میزبان مسابقات قهرمانی بیلیارد کشور

خورنا: رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از برگزاری مسابقات بیلیارد بزرگسالان زنان و مردان کشور در آبادان خبر داد.

غلامرضا خنفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: بعد از پیگیری و رایزنی‌های بسیار میزبانی مسابقات بیلیارد قهرمانی کشور را دریافت کردیم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: این مسابقات طبق هماهنگی با فدراسیون و برنامه اعلام شده از روز ۳۰ دی ماه در سالن هلال بریم آبادان آغاز شده و به مدت یک هفته پیگیری می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان در ادامه از چگونگی برگزاری این رقابت‌ها گفت و افزود: رقابت‌های بیلیارد قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان برگزار شده و ۹۰ ورزشکار از سراسر کشور در آن شرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور ورزشکاران این رشته و مسئولان تیم‌ها در آبادان، اردوگاه میثاق را برای اسکان آنها در نظر گرفته‌ایم.

خنفری تصریح کرد: با آمادگی کامل این میزبانی را پذیرفته و مشکلی برای برگزاری مناسب مسابقات نداریم.

وی با اشاره به این موضوع که میزبانی مسابقات بیلیارد کشور پیش از این تنها به مراکز استان‌ها اعطا می‌شد گفت: ما نخستین شهرستانی هستیم که این بازی‌ها را میزبانی کرده و با توجه به این موضوع که آبادان در حال حاضر یکی از قطب‌های اصلی بیلیارد کشور به شمار می‌رود این میزبانی را عهده‌دار شدیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان در آبادان افزود: در حال حاضر نیز طاهره اسلامی؛ اسنوکر باز آبادانی به منظور شرکت در رقابت‌های جهانی راهی کشور بلغارستان شده است.