در راستای ساماندهی و کنترل شرایط مجتمع برگزار شد: جلسه ستاد مدیریت بحران پتروشیمی بندرامام با حضور مدیرعامل و دیگر مدیران ارشد شرکت

جلسه ستاد مدیریت بحران شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام با حضور مدیرعامل و نیز دیگر مدیران ارشد شرکت در مجتمع پتروشیمی بندرامام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام روز یکشنبه ١١ فروردین ١٣٩٨ راس ساعت ١١ جلسه ستاد مدیریت بحران پتروشیمی بندرامام (ICT ) با حضور مهندس حمیدرضا رستمی مدیرعامل و همچنین تمامی مدیران ارشد واحدهای عملیاتی و ستادی شرکت در مجتمع پتروشیمی بندرامام برگزار گردید.

گفتنی است طی این جلسه ستاد مدیریت بحران پتروشیمی بندرامام تمامی پیش بینی ها و اقدامات لازم جهت استمرار تولید، فعال بودن واحدهای عملیاتی و کنترل وضعیت مجتمع در شرایط احتمالی بحران که از سوی استاندار خوزستان و ستاد مدیریت بحران استان خوزستان اعلام شده را بررسی نمود و تمهیدات لازم را در سطح مجتمع به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی اندیشید و دستورالعمل های اجرایی مربوطه را تدوین نمود.

در ادامه این جلسه نکاتی درخصوص همکاری مناسب و موثر با ستاد مدیریت بحران استان خوزستان در راستای مسئولیت های اجتماعی مطرح گردید و در این حوزه شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام برنامه ها و پیش بینی های مختلفی را در نظر گرفته است که در صورت بروز هر گونه مشکل با هماهنگی مدیریت ارشد سازمان منطقه ویژه اقتصادی به مرحله اجرا در خواهد آورد.

می توان افزود با دستورالعمل و ابلاغیه مهندس حمیدرضا رستمی مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام در سال گذشته ، در تمامی روزهای تعطیل سال می بایست جهت مدیریت و اجرای مناسب روند امور شرکت ، مدیران عامل شرکت های تابعه و نیز دیگر مدیران ارشد بعنوان کشیک در مجتمع حضور پیدا کنند و تمامی امور مجتمع را مدیریت نمایند.

در همین راستا از ابتدای سال جاری در تمامی روزهای تعطیل و غیر تعطیل همواره مدیران ارشد شرکت در مجتمع حضور داشتند و باتوجه به اعلام شرایط فوق العاده از سوی استاندار خوزستان ، کلیه مدیران از قبل اعلام شرایط فوق العاده در مجتمع حاضر بوده و با برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران در مجتمع به صورت مدون ، منظم و با هماهنگی کامل روند امور تولید واحدها را کنترل می کنند.

شایان ذکر است شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام دارای ۶ شرکت تابعه فرآورش ، بسپاران ، کیمیا ، آب نیرو ، خوارزمی و کارون است و جلسه ستاد مدیریت بحران شرکت با حضور تمامی مدیران ارشد این شرکت ها تشکیل شد.


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *