بازدید روزانه ۸ تا ۱۰ هزار گردشگر نوروزی از دریاجه سد دزفول

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول ضمن اشاره به استقبال پرشور مسافران و گردشگران نوروزی از دریاچه سد دز بخش شهیون دزفول گفت: طی روزهای سپری شده از نوروز 98، روزانه هشت تا ده هزار نفر از دریاچه سد واقع در بخش شهیون دزفول بازدید کردند.

به گزارش خورنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‎الملل اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، حجت‎اله آریایی‎نیا امروز یکشنبه ۱۱ فروردین‎ماه ۹۸ اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده در بُعد اسکان و رفاه، در نوروز ۹۸ شاهد استقبال خوبی از سوی گردشگران در شهرستان دزفول هستیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول گفت: از ۲۹ اسفندماه ۹۷ تا الان در بخش شهیون دزفول ۳۰ اقامتگاه بوم‎گردی و شش سوئیت آماده‎سازی شد.

او ادامه داد: همچنین براساس آمار، ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر در روستای گردشگری پامنار دزفول از تاریخ ۲۸ اسفندماه ۹۷ تاکنون اسکان یافته‎اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول افزود: همچنین در این ایام ۴۳ شناور برای تردد گردشگران، در دریاچه مستقر و سازماندهی شدند.

وی با اشاره به استقبال پرشور مسافران و گردشگران نوروزی از دریاچه سد دز بخش شهیون دزفول نیز عنوان کرد: طی روزهای سپری شده از نوروز ۹۸، روزانه هشت تا ده هزار نفر از دریاچه سد واقع در بخش شهیون دزفول بازدید کردند.

آریایی‎نیا یادآور شد: در روزهای گذشته و ایام بارندگی با همت اهالی روستا و دهیاری، درب مسجد روستای پامنار و منازل روستائیان برای اسکان رایگان و خدمت‎رسانی به گردشگران باز بوده است.