رئیس شورای شهر بهبهان: شهردار فرافکنی نکند، نامه عزل از قبل آماده بود

خورنا: رئیس شورای شهر بهبهان در موضع‌گیری سریع نسبت به اظهارات شهردار در گفت‌وگو با فارس گفت: نامه عزل شهردار قبل از عاشورا آماده شده بود اما به احترام این ایام ارسال نشد و به امروز موکول شد و ربطی به بارندگی امروز ندارد.

کورش مودت در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان در خصوص سخنان علیرضا بهادری شهردار این شهر مبنی بر ارسال نامه عزل وی در صبح امروز در حالی که شهر دچار آبگرفتگی شدید شده است، اظهار کرد: این نامه از قبل از تاسوعا و عاشورا آماده بود اما شورای اسلامی شهر به احترام دهه محرم و این روزهای معنوی از ارسال این نامه به فرمانداری صرف‌نظر کرده و آن را به امروز موکول کرد.

وی با بیان اینکه شهردار بهبهان فرافکنی می‌کند، افزود: موضوع بارندگی و احتمال آبگرفتگی از قبل به شهرداری اطلاع داده می‌شود و تیمی در این دستگاه امور مهار مشکلات و رفع آبگرفتگی‌ها را بر عهده دارد و این نامه ربطی به این موضوع ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر بهبهان با بیان اینکه همه اعضای این شورا نیز از آغاز آبگرفتگی‌ها به نقاط مختلف شهر سرکشی کرده‌اند، گفت: هر مسئولی تا آخرین لحظه باید به کار و وظیفه خود عمل کرده و از کوچک‌ترین تلاشی نیز دریغ نکند.

وی با بیان اینکه میزان بارندگی امروز بهبهان بسیار زیاد بوده است، تصریح کرد: دستگاه‌های شهرداری برای حل مشکلات این چنینی نیز تکمیل نبوده و همه مسئولان در تلاش بودند تا کمبود تجهیزات برای رفع آبگرفتگی‌ها و مشکلات شهر برطرف شود.

مودت در خصوص سخنان شهردار بهبهان در شورای اداری این شهرستان نیز بیان کرد: شهردار در سخنانی ناحق از عدم اجازه شورا برای عزیمت وی به تهران برای جذب اعتبارات گفته است در صورتی که به هیچ وجه چنین سخنی صحیح نبوده و هرگاه وی قصد رفتن به این شهر را داشته حداقل یکی از اعضای شورای شهر نیز با وی همراه بوده‌ است.

وی در پایان با بیان اینکه در فرصتی مناسب به تمام سخنان بهادری پاسخ خواهد داد، خاطرنشان کرد: ما به شهردار بهبهان فرصتی ۱۷ روزه دادیم و وی می‌توانست در این فرصت با جذب اعتبار و تلاش برای تکمیل پروژه‌ها، رضایت شورا که در حقیقت رضایت مردم بهبهان است را جلب کند، اما این کار را نکرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *