بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان

خورنا: معاون فنی و آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از اجرای طرح بازدید همگانی از کارگاه‌های آموزشی مراکز فنی وحرفه‌ای همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

به گزارش خورنا، شهرام ملایی اظهار داشت: به منظور اطلاع رسانی، هدایت و فراگیر نمودن هر چه بیشتر آموزش‌های مهارتی در جامعه همچنین ترویج ونهادینه کردن فرهنگ مهارت آموزی نخسیتن بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای در سال جاری از ۱۱ تا ۱۶ آذر همزمان با سراسر کشور در خوزستان به اجرا در خواهد آمد.

وی گفت: در خوزستان حدود ۵۰ مرکز آموزشی ثابت دولتی، مجهز به جدیدترین تجهیزات کارگاهی و آموزشی و مربیان توانمند و باتجریه آموزش‌های مهارتی روز دنیا را همگام با استانداردهای جهانی ارائه می‌دهند.

ملایی تصریح کرد: اجرای طرح بازدید همگانی فرصت خوبی برای ارتقای ارتباط با مخاطبان اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، کارکنان اصناف و صنایع و کارجویان فراهم می‌سازد.

معاون فنی و آموزشی اداره کل فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: توام کردن آموزش و مهارت و جلب همکاری بنگاه‌های اقتصادی در راستای استفاده از ظرفیت آنها از دیگر فرصت‌های اجرای این طرح است.