بازدید مدیرکل حفاظت و ایمنی دریانوردی سازمان بنادر و دریانوردی از گردشگاه های سواحل خورموسی

خورنا|باقر گل فر:مدیرکل حفاظت و ایمنی دریانوردی سازمان بنادر و دریانوردی به منظور بررسی آخرین وضعیت گردشگری دریایی در گردشگاه های ساحلی خورموسی از این نقاط بازدید کرد.

بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، در جریان این بازدید ها که مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و معاون امور دریایی این اداره کل وی را همراهی می کردند، از گردشگاه های دریایی واقع در این نقاط (پارک ساحلی بندر امام خمینی(ره) و پارک ساحلی مجیدیه) بازدید کرده و با قایق داران و مسئولین ذیربط در این حوزه دیدار و  مشکلات موجود را بحث و بررسی کردند.

تدوام ایمن فعالیت های مرتبط به خدمات گردشگری دریایی و تسهیل بهره گیری گردشگران از این خدمات و ارتقای کمی و کیفی خدمات گردشگری از جمله اهم اهدافی است که علیرضا خجسته و هیأت همراه ایشان طی بازدید های خود از نقاط گردشگری در این منطقه دنبال می کردند.

یادآور می شود اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن تشکیل و راه اندازی کمیته گردشگری دریایی پیش از آغاز تعطیلات نوروزی سال نو،  تمهیدات و شرایط لازم را برای فعالیت و رونق گردشگری دریایی با توجه به ظرفیت ها و توانمند های موجود در سواحل منطقه فراهم ساخته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *