تخلیه یک فروند کشتی حامل دام زنده در بندرامام خمینی(ره)

خورنا|باقر گل فر:یک فروند کشتی حامل حدود ۱۴ هزار رأس دام زنده در بندر امام خمینی(ره) ششم فروردین ماه پهلوگیری و محموله ی آن برای تنظیم بازار مصرف تخلیه و حمل یکسره می گردد.

بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از  روابط عمومی، معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر  اظهار داشت: کشتی مذکور به سفارش شرکت پشتیبانی دام کشور و با هدف تنظیم بازار مصرف کشور ششم فروردین ماه سال جاری حدود ۱۴ هزار رأس گوسفند را  در بندر امام خمینی(ره) تخلیه کرده و برای ذبح به کشتارگاه صنعتی خرمشهر به طور مستقیم ارسال می گردد.

ایرج مدیری در ادامه افزود: با توجه به نزدیکی  این مجتمع بزرگ بندری به پایتخت و شهرهای بزرگ کشور  و همچنین دسترسی به راه های مواصلاتی ریلی و جاده ای، بهترین نقطه  برای ورود کالاهای اساسی  کشور از جمله  غلات، نهاده های کشاورزی و محصولات دامی  و در نتیجه تنظیم بازار مصرف کشور به شمار می آید.

وی همچنین خاطر نشان ساخت: محموله کشتی مذکور در شرایط مناسب و با همکاری عوامل  و نیروهای مجرب بندری و ضمن بهره گیری از امکانات مهیا در مجتمع بزرگ بندری امام خمینی(ره) در کمترین زمان ممکن  تخلیه و به مقصد کشتارگاه صنعتی و بهداشتی شهرستان خرمشهر حمل یکسره می شود.

یادآور می شود بیش از ۸۵ درصد از حجم کالاهای اساسی کشور طی سال جاری  با هدف نقش آفرینی مؤثر در امنیت زنجیره غذایی کشور از طریق این بندر بزرگ تجاری کشور تخلیه و توزیع گردید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *