اهواز رکورددار میزان بارش در کشور شد

خورنا: مدیر کل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان گفت: اهواز با بیش از ۴۱.۹ میلیمتر بیشترین میزان بارش‌های باران را در شبانه‌روز گذشته به خود اختصاص داده است.

محمدرضا آملازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با اشاره به میزان بارش‌های باران در سه شهر نخست خوزستان، اظهار داشت: شهرستان اهواز با ۴۱.۹ میلیمتر، لالی با ۳۶.۱ میلیمتر و رامهرمز با ۳۴.۶ میلیمتر بارش بیشترین میزان بارش‌های باران را در خوزستان به خود اختصاص داده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: در ایستگاه هواشناسی کشاورزی اهواز ۳۱.۴ میلیمتر، گتوند ۳۰.۶ میلیمتر، ایذه ۲۷.۲ میلیمتر، ماهشهر ۲۶.۹ میلیمتر، آبادان ۲۳ میلیمتر، مسجدسلیمان ۲۲.۲ میلیمتر، شوشتر ۲۰.۳ میلیمتر، شادگان ۱۶.۴ میلیمتر،دهدز۱۵ میلیمتر، امیدیه ۱۲.۴ میلیمتر، دزفول ۹ میلیمتر، بستان ۸.۴ میلیمتر،هندیجان ۷.۴ میلیمتر، بهبهان هفت میلیمتر، آغاجاری ۵.۷ میلیمتر، شوش ۴.۵ میلیمتر و حسینیه ۴.۲ میلیمتر بارش باران به ثبت رسیده است.

آملازاده تاکید کرد: در برخی از شهرها مانند اهواز و بندر امام بارش‌ها به صورت رگباری بود که باعث آبگرفتگی معابر شد و هنوز با گذشت چند ساعت از پایان باران، همچنان برخی معابر این شهرها لبریز از آب است.

مدیر کل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان افزود: در شهرهای استان هیچ حادثه منجر به فوتی بر اثر بارش باران رخ نداده و تاکنون در این باره گزارشی دریافت نشده است.

آملازاده تاکید کرد: بارش‌های باران تا پایان وقت امروز ادامه پیدا می‌کند و سپس این سامانه از مرز‌های استان خارج خواهد شد و از فردا آسمان صاف می‌شود.