کشف دو میلیارد ریال کالای قاچاق در محور دیلم به امیدیه

اسداله ترحم  / خورنا- فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان از توقیف سه دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی شهرستان بهبهان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “رضا پاپی” در تشریح این خبر گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز این فرماندهی مستقر در محور دیلم به امیدیه حین کنترل خودروهای عبوری با سه دستگاه خودروی وانت حامل کالای قاچاق مواجه شده و وفق مقررات آن خودروها را متوقف کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از خودروهای توقیفی, تعداد زیادی مواد نوشیدنی و آرایشی که همگی تولید کشورهای خارجی و بدون مجوز گمرکی و قاچاق بودند، کشف کردند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را دو میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این رابطه سه قاچاقچی دستگیر و به مرجع ذیصلاح معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان در پایان با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام “رونق تولید” خاطرنشان کرد: عملکرد قاچاقچیان مخل تولید ملی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، از اینرو تلاش پلیس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت بیش از پیش ادامه دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *