نقدی بر نامه ی جدید علی گلمرادی به فرماندار هندیجان

خورنا: از حدود سه سالی که از دوره علی گلمرادی به عنوان نماینده مجلس می گذرد تا کنون نامه های زیادی از طرف ایشان خطاب به این و آن در فضای مجازی منتشر شده است. علاوه بر این نامه ها، ایشان در جلسات اداری که هر از چند گاه در این شهرستان محروم برگزار می گردد نیز گاها حضور پیدا نموده و نقطه ی مشترک همه این مکاتبات و جلسات از طرف ایشان کم کاری مدیران قبلی و فعلی منطقه تنها عامل عدم توسعه یافتگی حوزه انتخابیه و به خصوص هندیجان عنوان می شود.

احتمالا آقای گلمرادی فراموش کرده اید سال سوم نمایندگی خود را سپری می کنید و هر انسانی که دستی بر آتش سیاست دارد میداند در سال آخر هر دوره نمایندگی همه مدیران مشغول بکار منتسب به نماینده هستن .

غافل از این موضوع شما هنوز در سال سوم بر طبل ضعف مدیران حال حاضر می کوبید!!!

در حالیکه در سال برداشت خود هستید و هر چه کاشته اید باید در سال آخر درو کنید.

اما دریغ…

هنوز اندر خم یک کوچه اید .

گلمرادی در نامه اخیر خود خطاب به علی بویری فرماندار هندیجان برای این مدیر اجرایی که از قوه ای دیگر است خط مشی های مشخص کرده و مجدداً عامل عدم توسعه هندیجان را کم کاری مدیران عنوان نموده است.

با توجه به حوادث اخیری که در این شهرستان رخ داد و انتشار این نامه جدید از سوی ایشان مجبور شدم به عنوان یک بومی منطقه نقدی بر نامه ایشان نگارش نمایم.

نخست بر موضوع نامه اینکه اگر توسعه نیافتگی این مناطق از جمله هندیجان به دلیل کم کاری مسئولان قبلی و فعلی بوده ، به این نکته خود دقت کنید که شما هم یکی از همین مسئولان بوده و هستید زیرا هم در هندیجان و هم در سایر شهرستان های حوزه انتخابیه پست مدیریتی داشته اید و هنوز هم در یکی از این پست ها به عنوان نماینده مشغول خدمت هستید پس توصیه می کنم نوک پیکان را از خود دور نکنید.

آنهم در جایگاه نماینده مجلس که همه میدانند چه جایگاه بزرگی است .

جناب آقای گلمرادی به عنوان یک فعال اجتماعی از شما پرسش می کنم؟ در چه دوره ای از نمایندگان قبل دیده اید که اینهمه مسئول دفتر نتوانند با یک نماینده کار کنند به طوری که هر کدام برای حفظ جایگاه اجتماعی خود، از مسئول دفتری شما کنار کشیده اند.

حتی فردی کاردان و پخته که دستیار ارشد شما بود از ادامه همکاری کنار کشید. علت چیست؟ حتما مجدداً مسئولان کم کار مقصر هستند!!

جناب آقای گلمرادی کمی به عملکرد نماینده ها درسایر مناطق استان نیز نگاه کنید که مرتب با پیگیری تخصیص اعتبارات حوزه انتخابیه خود در حال افتتاح این کارخانه و این صنعت و آن پروژه هستند، والله دل مردم هندیجان را با پیگیری نصب یک دکل نورافکن در سه راهی دهملا و عکس گرفتن مسئول دفتر شما با آن و انتشارش در فضای مجازی به عنوان عملکرد خوش نکنید. هندیجانی ها لیاقتشان بالاتر از این هاست.

جناب آقای دکتر در این نامه از علی بویری فرماندار هندیجان خواسته اید که مسئولان ضعیف هندیجان را شناسایی و تغییر دهد. اگر این اقدام شما را دخالت در کار یک قوه دیگر قلمداد نکنیم (که هست) صرفاً به ذکر نقل قولی از عزیزی در فضای مجازی بر روی نامه اخیر شما، این پاراگراف را خاتمه می دهم: جاده دو طرفه است آقای گلمرادی، تغییر نماینده مجلس نیز مد نظر مردم است.

فرموده اید این شهرستان دارای نیروی انسانی است که در هیچ نقطه ای در گستره میهن نبوده و نیست. از شما پرسش می کنم، جناب آقای گلمرادی چرا اخیرا هر مسئولی در این شهرستان تغییر می کند جای آن را یک نیروی غیر بومی و یا غیر ساکن می گیرد؟ ای کاش یک روز صبح یا ظهر به ابتدای جاده هندیجان بروید و ببینید مسئولانی که سوار بر ماشین های دولتی یا استیجاری با پول همین مردم روزانه کیلومترها می روند و می آیند در حالی که نیروهای مستعد این شهرستان با نزدیک شدن به انتخابات اسفند ۹۸ در حال کنار گذاشته شدن هستند.

جناب آقای گلمرادی هم استانی شما که زمانی در این شهر پستی داشت ارتقا یافت و به ماهشهر منتقل شد و علی رغم اینکه در آن اداره نیروهای مجرب و کاردان بومی وجود داشت با لابی های گسترده جایش را باز یک نیروی تازه کار غیر بومی گرفت. شمایی که در نامه خود اعتراف بر وجود نیروی انسانی قوی در این شهرستان می کنید چرا با کلمات مردم را بازی می دهید و در عمل اقدامی دیگر می کنید. مگر ما در اداراتمان قحط الرجال است که درصدی از ترافیک جاده شلوغ هندیجان به ماهشهر باید به رفت و آمد روزانه مسئولان غیر بومی و یا غیرمقیم اختصاص یابد و فرزندان این شهرستان در آرایش های انتخاباتی توسط شما کنار گذاشته شوند.

جناب آقای گلمرادی از شما پرسش می کنم، اگر به دنبال انتخاب و نگهداری مدیران واقعی هستید چرا با چراغ سبز نشان دادن به مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان یکی از مدیران دلسوز و محبوب این شهرستان را تغییر دادید؟ چرا در مقابل تجمع و فریادهای فرهنگیانی که ۲۸ اسفند ماه ۹۷ به اعتراض نسبت به این تغییر در محل آموزش و پرورش تجمع کردند واکنشی نشان ندادید و سکوت کردید؟

نکنید …

این افراد همان افرادی هستند که شما در نامه اخیر خود آن ها را عده ای قلیل و خودخواه معرفی نموده اید؟ مسئولان در صحنه عامل این تغییر را شخص نماینده به فرهنگیان معرفی نموده اند. چه دفاعی از خود دارید؟ با کلمات بازی نکنید.

هندیجانی ها خاطره اسفند ۹۷ را در اسفند ۹۸ پاسخ خواهند داد.

به علی بویری فرماندار هندیجان نیز توصیه می کنم راه فرج اللهی ها، جعفری نسب ها و مودت ها را پیش بگیرد و بدون بازی در میدان نماینده ها احترام مردم شهرستان را در کارنامه کاری خود ثبت نماید.

جناب آقای گلمرادی، هندیجان فرزندان برومندی دارد که در زمان لازم دست به قلم خواهند شد و با خطی زیباتر و برنده تر از خودنویس نگارش خواهند کرد و به افرادی که سعی دارند با بازی با کلمات، عملکرد ضعیف خود را با انداختن به گردن این و آن توجیه نمایند پاسخ خواهند داد.

مردم هوشیارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • علی عبادی از نقد خوبتان تشکر میکنم و امیدوارم مردم شریف و اگاه هندیجان امثالی مثل این اقا را خوب شناخته باشن مخصوصا سیاست کاریش و به قول شاعر ان کسی رو که در این ملک نماینده کردیم@@@هندیجان امروز یقین کرد که او اهریمن است