شهر آغاجاری از پس باران های شدید برآمد

خورنا: با تمهیدات انجام گرفته توسط مجموعه شهرداری و شورای شهر و ساختار طبیعی زمین های شهر، آغاجاری از پس باران های شدید برآمد.

به گزارش خبرنگار خورنا از آغاجاری، بارندگی های شدید و کم سابقه در آغاجاری همزمان با سراسر شهرهای جنوبی استان خوزستان آغاز شد و تا عصر روز دوشنبه ادامه داشت.

بارندگی در آغاجاری نتوانست توقفی بر امور روزانه مردم در این شهرستان بگذارد و مداراس و ادارات به حالت عادی خود فعال بودند.

عبدالخدر ناصرپور در گفت و گو با خبرنگار خورنا گفت: در پی بارندگی های فراوان طی یک روز گذشته در آغاجاری، چند مورد آب گرفتگی در سطح شهر به وجود آمد که با همت کارکنان شهرداری به سرعت رفع شد و تردد به صورت معمول در حال انجام است.

رئیس شورای شهر آغاجاری خاطر نشان کرد: شهر آغاجاری به صورت طبیعی به دو منطقه تقسیم شده است و در هر قسمت یک دره به عمق حدود ۱۵ متر به صورت طبیعی وجود دارد که با برنامه ریزی های انجام شده و شیب خیابانهای شهر، آب های سطحی به این ۲ دره هدایت و از این طریق به خارج شهر منتقل میشوند.

ناصر پور افزود: در بخش ورودی های شهر مشکل آب گرفتگی در دو مورد کمی جدی تر از مناطق دیگر بود که کارکنان شهرداری در تلاش هستند تا هرچه سریعتر روند عادی تردد در این مناطق را مهیا کنند.

وی در پایان بیان داشت: شهر آغاجاری به دلیل تمهیدات و ساختار طبیعی شهری که دارد، معمولا با مشکل آب گرفتگی به صورت جدی رو به رو  نمیشود و موارد جزئی هم به سرعت برطرف میشوند.

به گزارش خورنا این در حالی است که اکثر شهرهای جنوبی خوزستان از جمله ماهشهر، آبادان، بندر امام و خرمشهر دچار آب گرفتگی شدید شده اند و مدارس در این مناطق تعطیل شده و روند عادی زندگی مردم با اختلال مواجه شده است.