دستگیری ۱۳متهم در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط پلیس “بهبهان”

خورنا | پدرام کسائی:فرمانده انتظامی بهبهان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط جرم خیز در این شهرستان در آستانه نوروز خبر داد.

به گزارش خورنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “رضا پاپی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و شناسایی و دستگیری مجرمان و مخلان نظم و امنیت جامعه و همچنین اعمال قانون رانندگان متخلف و مزاحم طرح مذکور در ۴۸ساعت گذشته بصورت هماهنگ و ضربتی توسط ماموران این فرماندهی به اجرا درآمد.
این مقام انتظامی افزود: ماموران این فرماندهی در اجرای این طرح موفق شدند تعداد ۱۳ نفر متهم که سابقه شرارت, فروش و مصرف موادمخدر، حمل سلاح غیرمجاز و قاچاق کالا داشته اند را بهمراه حدودا ۷۷گرم انواع موادمخدر بسته بندی شده, ۱قبضه سلاح جنگی, ۲قبضه سلاح شکاری, ۱۴۰عدد موادمحترقه دست ساز و تعدادی کالای قاچاق به ارزش ۲۲میلیون تومان دستگیر نمایند. علاوه بر آن ضمن اجرای طرح مذکور تعداد ۲۰ دستگاه موتورسیکلت و ۵دستگاه خودرو فاقدپلاک و متخلف نیز در سطح شهرستان توقیف گردید.
فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان در خاتمه با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان, این طرح در نوبت های متعدد با تمام توان توسط این فرماندهی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.