سرپرست شعب بانک شهر خوزستان گفت:

خدمات رسانی شعب بانک شهر در خوزستان همزمان با تعطیلات نوروز

سرپرست شعب بانک شهر خوزستان با تبریک آغاز سال جدید به هموطنان گفت: تمامی شعب این بانک در خوزستان همزمان با تعطیلات نوروز به غیر از روزهای یکم، دوم، دوازدهم و سیزدهم فعال هستند و به شهروندان و مسافران نوروزی خدمات رسانی خواهند کرد.

به گزارش خورنا و به نقل از روابط عمومی حوزه خوزستان بانک شهر، خداکرم مرادی اظهار کرد: شعب بانک شهر در خوزستان در ایام تعطیلات از ساعت ۹ تا ۱۳ خدمات کامل بانکی را به هموطنان ارایه خواهند کرد.
مرادی با تأکید بر اینکه بانک شهر بانک شهروندان است، ادامه داد: مأموریت سازمانی بانک شهر کمک به توسعه و عمران شهری است.
وی یادآور شد: برنامه ریزی شده تا در زمینه توسعه و عمران شهری و همچنین بازسازی و ‌توسعه ناوگان حمل و‌نقل عمومی در شهر اهواز حضور پررنگ تری داشته باشیم.
مرادی با اشاره به موفقیت های بانک شهر در حوزه فناوری و بانکداری الکترونیک بیان کرد: با استقرار پیشخوان‌های شهرنت گام بلندی در فعالیت های بانکی برداشته شده و فعالیت این پیشخوان ها تا ساعت ۱۲ شب و حتی روزهای تعطیل نیز از جمله مهمترین وجه تمایز آنهاست.
وی با اشاره به تجهیز خودپردازهای بانک شهر به اسکناس نواضافه کرد: پیشنهاد می کنیم که شهروندان از کارت هدیه به جای اسکناس نو استفاده کنند چون علاوه بر زیبایی در حفظ محیط زیست نیز مؤثر خواهد بود.

سرپرست شعب بانک شهر خوزستانبا اشاره به فعال بودن ۱۹ پیشخوان شهرنت بانک شهر در این استان گفت: جدیدترین خدمات بانکی در این پیشخوان ها در تمامی ساعات روز به شهروندان و مشتریان شبکه بانکی ارایه می شود.