سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر:

۳۰۰ تخت بیمارستانی در نوروز ۹۸ برای خدمات دهی به مردم در نظر گرفته شده است

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر گفت: در نوروز ۹۸، ۳۰۰ تخت بیمارستانی و ۴ بیمارستان برای خدمات دهی به شهروندان و مسافران نوروزی تدارک دیده شده است.

به گزارش خورنا، دکتر محمد شنبدی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در ایام نوروز، ۳۰۰ تخت بیمارستانی در بندرماهشهر به صورت فعال جهت خدمات رسانی به بیماران تدارک دیده شده است و ۴ بیمارستان حاجیه نرگس معرفی، بیمارستان تامین اجتماعی، بیمارستان نفت و بیمارستان راه زینب به صورت اورژانس پذیرای بیماران می باشند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر اظهار داشت: مصدومان ترومایی حاصل از تصادفات در دو بیمارستان حاجیه نرگس معرفی و بیمارستان نفت که دارای سی تی اسکن و جراح اعصاب هستند، پذیرش می شوند. همچنین مراکز تشخیصی و پاراکلینیکی نظیر: ام.آر.آی، سونوگرافی، آزمایشگاه و … متعلق به بخش خصوصی نیز در ایام نوروز آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.

شنبدی ضمن تاکید بر آمادگی همه جانبه شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر در ایام نوروز، ادامه داد: در نوروز ۹۸، ۸۰ پزشک متخصص و ۲۰ مدیر درمانی به صورت کشیک شبانه روزی، در سطح شهرستان فعال خواهند بود. همچنین ۶ مرکز فوریت های پزشکی شبکه ی بهداشت و درمان بندرماهشهر آمادگی کامل برای امداد رسانی به بیماران را دارند.

شنبدی در خصوص تخت های ویژه نظیر: بخش دیالیز اظهار داشت: در تعطیلات نوروز، این تخت ها مثل روزهای عادی در بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندرماهشهر و بیمارستان راه زینب بندر امام خمینی(ره) فعال هستند و به شهروندان و مسافران نوروزی خدمات می دهند.