بیانیه مشترک ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در مسجدسلیمان درخصوص انتصاب فرزند مسجدسلیمان به سمت فرماندار

میثاق حاجتی| خورنا:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه مشترک ستادهای انتخاباتی دکترروحانی درمسجدسلیمان درخصوص انتصاب فرزندمسجدسلیمان به سمت فرماندار؛ پاسخ دولت به مشارکت حداکثری مردم فهیم شهراولین ها دررای به دکترروحانی است

جناب آقای دکترشریعتی
استاندار محترم خوزستان

خداوند سبحان را شاکریم که بعد از سالهای طولانی مدیریتهای ناکارآمد و فرصت سوز در شهرستان مسجدسلیمان: دولت تدبیر و امید به پاس حمایت و رای حداکثری مردم فهیم وشریف مسجدسلیمان از دکترروحانی ؛ فرزند باتدبیر؛ توانمند وکارآمدی را که از محلات محروم این شهر برخاسته و محرومیت را با همه وجودش درک و پرورش یافته حوزه و مورد اعتماد ارکان عالی نظام است درسمت فرماندار این شهرستان منصوب نموده است این انتصاب سزاوار تشکر و قدردانی ازحسن اعتماد ودرایت شما است.

چرا که نخستین بار است که اکثریت قریب به اتفاق گروههای اصلاح طلب؛ اصولگرا؛ حزب الله و ایثارگران با اشتراک در فصل مشترکی بنام همگرایی در توسعه شهرستان مسجدسلیمان عزیز بر سر یک گزینه مشترک برای تصدی پست حساس فرمانداری توافق و همراهی دارند.

رجا واثق دارید که مدتهای مدیدی است که نخبگان و دوستداران این شهر به علت فقدان فضای همدلی نقشی درفرایند توسعه این شهر۱۲۰۰شهید ندارند.

یقینا با سوابق ارزشمند و درخشان مدیر ولایتمدار جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج حیدرحجتی در کسوت فرماندار مسجدسلیمان و به پاس قدردانی از این اعتماد دولت تدبیر چرخ توسعه دراین شهر محروم درسایه جلب مشارکت اقشار مختلف تسریع خواهدشد.

در پایان ضمن تشکر و قدردانی از حسن تدبیر دولت خدمتگزار در اعتماد به مدیران توانمند بومی ستادهای انتخاباتی سابق دکتر روحانی آمادگی خود را برای همکاری حداکثری حجت الاسلام و المسلمین حاج حیدر حجتی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم شریف مسجدسلیمان اعلام می دارند.

ستاد انتخاباتی مردمی دکتر روحانی درمسجدسلیمان
ستاد اصولگرایان حامی دکترروحانی درمسجدسلیمان
کمیته فرهنگیان ستاد مردمی دکترروحانی درمسجدسلیمان
جمعیت ایثارگران حامد دکترروحانی درمسجدسلیمان
حزب الله شهرستان مسجدسلیمان
ستاد انتخاباتی اساتید و دانشجویان مسجدسلیمان