فرماندار بندرماهشهر خبر داد:

۳۳۸ کلاس درسی و ۴ پارک؛ آماده ی میزبانی از مهمانان نوروزی

فرماندار بندرماهشهر از آمادگی کامل شهرستان برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: ۳۳۸ کلاس درسی و ۴ پارک جهت اسکان مسافران نوروزی در بندرماهشهر تدارک دیده شده است.

محسن بیرانوند، فرماندار بندرماهشهر در گفتگو با خبرنگار خورنا در خصوص آمادگی شهرستان برای میزبانی از مهمانان نوروزی اظهار داشت: جلسات ستاد نوروزی از سه ماه قبل آغاز و در اسفند ماه، بصورت هفته ای ادامه یافت و ۱۱ کمیته در این خصوص در سطح شهرستان تشکیل شد.

فرماندار بندر ماهشهر گفت: در سطح شهرستان، ۳۳۸ کلاس درسی و ۴ پارک برای اسکان مسافرین نوروزی فراهم شده است. همچنین ۱۵ هتل آمادگی خدمات رسانی به مهمانان نوروزی را در بندرماهشهر دارند.

بیرانوند ادامه داد: شهرداری ها هم امسال در نظافت و پاکسازی شهر، رنگ کاری جداول، گل کاری و به ویژه در بحث روشنایی معابر شهری و پارک اهتمام ویژه ای داشتند و نسبت به سال های قبل عملکرد بهتری داشتند.

فرماندار بندرماهشهر تاکید کرد: امنیت مراکز اسکان نیز برای مسافرین بسیار مهم است که تمهیدات لازم برای این موضوع اندیشیده شده است و مراکز اسکان از نظر امنیت هیچ مشکلی ندارند. مراکز درمانی و بهداشتی نیز در آماده باش کامل قرار دارند و پزشکان متخصص به صورت شیفت در بیمارستان های سطح شهرستان حضور خواهند داشت.

وی افزود: در بحث جاده ها، عمده ترین کاری که انجام شد اتمام جاده ی بندرماهشهر به هندیجان بود که پس از ۱۳ سال و قبل از فرا رسیدن نوروز زیر بار ترافیک رفت. سایر محورهای مواصلاتی از نظر بهسازی و علائم راهنمایی و رانندگی مورد بررسی قرار گرفت و کاستی ها برطرف شد.

بیرانوند در پایان ضمن تاکید بر ظرفیت های گردشگری شهرستان، تصریح کرد: با توجه به خوریات زیبا، اسکله ها و بندر زیبا و تاریخی بندرماهشهر، مطمئنیم خاطره ی خوبی از این شهرستان در ذهن مسافران رقم خواهد خورد.