شهردار آبادان خبر داد: بارندگی آبادان از مرز ۴۳ میلمتر گذشت

خورنا: شهردار آبادان گفت: به دلیل شدت بارندگی‌های بی‌سابقه در آبادان هم اکنون میزان بارش از مرز ۴۳ میلیمتر نیز فراتر رفته است.

محمودرضا شیرازی لحظاتی پیش در حاشیه سرکشی از خیابان‌های مرکزی این شهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: از لحظه شروع بارندگی تاکنون همه امکانات و نیروهای شهرداری بسیج شده‌اند تا مشکل آبگرفتگی معابر نقاط پرتردد و حاشیه شهر را برطرف کنند.

وی با اشاره به بی‌سابقه بودن این میزان بارندگی در آبادان گفت: بارندگی دیروز و امروز آبادان به اندازه کل باران سال گذشته بوده است و این موضوع باعث شده که امکانات دفع آب‌های سطحی جوابگوی میزان آب‌های جمع شده در معابر نباشد.

شهردار آبادان خاطرنشان کرد: از شب گذشته تا این لحظه همه ماموران و امکانات شهری آبادان برای رفع مشکل آبگرفتگی بسیج شده و در حال حاضر اکثر مناطق به حالت عادی بازگشتند.

وی گفت: اماکن پرتردد شهر همچون احمدآباد و خیابان امیری و امام(ته لنجی) جزو اولویت‌های شهرداری بوده و در این زمینه تا حدود زیادی این مناطق دیگر فاقد آبگرفتگی و مشکل تردد شهروندان هستند.

شهردار آبادان با اشاره به قطعی برق در بعضی از مناطق و از کارافتادگی سیستم پمپاژ آب‌های سطحی این مناطق گفت: با تلاش کارکنان شهرداری، تمام پمپاژها به سیستم تخلیه آب‌های سطحی بازگشتند و سعی داریم با حداکثر توان این مشکل شهر را برطرف کنیم.

شیرازی گفت: در حال حاضر بارندگی در شهر ادامه دارد و طبق اعلام هواشناسی میزان بارش از ۴۳ میلیمتر نیز فراتر رفته است.

وی در ادامه از همه دستگاه‌های اجرایی خواست با در اختیار دادن امکانات خود شهرداری را در رفع مشکلات ناشی از بارندگی بی‌سابقه یاری کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *