نماینده آبادان خواستار لزوم بسیج همه امکانات برای رفع آبگرفتگی شد

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و امکانات آبادان برای رفع آبگرفتگی ناشی از بارندگی بی‌سابقه باید بسیج شوند.

محمدسعید انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: نزول نعمت الهی بر منطقه خوزستان جای شکر بسیار دارد.

وی گفت: باران‌های اخیر نعمت بسیار گرانبهایی برای مردم خوزستان به ویژه کشاورزان این منطقه است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل غیر استاندارد بودن اکثر معابر شهری در خوزستان به ویژه آبادان شاهد آبگرفتگی گسترده در معابر و فلج شدن اقتصاد شهری در این مناطق به دلیل بارندگی اخیر هستیم.

وی تصریح کرد: کانال‌های هدایت آب‌های سطحی در شهر آبادان قدیمی است و جوابگوی این میزان بارش نیست.

انصاری با تقدیر از عملکرد ماموران شهرداری در بسیج همه امکانات خود برای رفع آبگرفتگی از پالایشگاه، پتروشیمی، منطقه آزاد اروند و سایر دستگاه‌های اجرایی خواست تا به کمک شهرداری آبادان بشتابند.

وی ادامه داد: با توجه به ادامه بارندگی‌ها احتمال افزایش آبگرفتگی معابر بسیار زیاد است لذا همه دستگاه‌های اجرایی بایستی تا پایان بارندگی‌ها و جمع‌آوری آب‌های سطحی در آماده باش کامل به سر ببرند.

*بخشداری اروندکنار ماه‌ها بدون سرپرست

وی در ادامه با اشاره به انتقال بخشدار اروندکنار به فرمانداری خرمشهر گفت: متاسفانه بخشداری این شهر ماه‌هاست که در بلاتکلیفی به سر می‌برد و هیچ فردی حتی به عنوان سرپرست تعیین نشده است.

وی گفت: شهر اروندکنار به دلیل قرار گرفتن در نقطه مرزی و همچنین بدلیل وضعیت اقتصادی و تجاری آن از اهمیت زیادی برخوردار است که متاسفانه با چالش مدیریتی مواجه است که لازم است استاندار خوزستان هر چه زودتر وضعیت بخشداری این شهر را تعیین تکلیف کند.

وی افزود: انتظار مردم و نمایندگان از استاندار تعیین یک نیروی توانمند در راس بخشداری اروندکنار است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *