هندیجان میزبان مسابقات فوتسال لیگ برتر جوانان استان خوزستان شد

خورنا: شهرستان هندیجان به عنوان میزبان مسابقات فوتسال لیگ برتر جوانان استان خوزستان  انتخاب شد.

امید احمدزاده رییس اداره ورزش و جوانان هندیجان در گفتگو با خبرنگار خورنا در هندیجان اظهار داشت: شهرستان هندیجان آمادگی آن را دارد تا در تمام رشته های ورزشی میزبانی مسابقات را برعهده بگیرد.

وی ادامه داد: شهرستان هندیجان از تاریخ هفتم آذرماه میزبان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان در رده جوانان می باشد. این مسابقات با شرکت هشت تیم در سالن بصیرت انجام می شود و باشگاه پرسپولیس نماینده هندیجان در این پیکارهاست.

احمدزاده در خصوص اسکان تیمها گفت: با همکاری معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش تیمها در خوابگاه آموزش و پرورش اسکان می یابند.

رییس اداره ورزش و جوانان هندیجان از آغاز مسابقات فوتبال باشگاههای جوانان و والیبال بزرگسالان هندیجان در آینده ای نزدیک و شروع مسابقات فوتبال آموزشگاههای هندیجان خبر داد و بیان داشت: جام بزرگسالان والیبال باشگاههای هندیجان پس از وقفه ای چند ساله تحت عنوان شهدای ورزشکار با شرکت ده تیم برگزار می گردد که شش تیم جنوب، شاهین، امید، ملوان، کارگر و خلیج فارس از هندیجان و چهار تیم نیز از روستاها و شهرهای تابعه بنامهای چم کلگه، ناصرآباد، دهملاء و زهره شهر آمادگی خود را اعلام نمودند.

احمد زاده اضافه کرد: مسابقات فوتبال جوانان باشگاههای هندیجان از تاریخ یکم دیماه با شرکت ۹ باشگاه شروع خواهد شد. همچنین مسابقات فوتبال آموزشگاههای شهرستان هندیجان بعدا ز وقفه پنج ساله با همکاری معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش هندیجان به مناسبت هفته بسیج با شرکت ۵ تیم در مقطع دبیرستان بصورت دوره ای روزهای پنج شنبه و جمعه در حال برگزاریست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *