طنز/پیش بینی آمار جرایم غیر خشن در خوزستان!

?عزیزی فرمودن که آمار جرایم خشن در خوزستان حدود ۲۰ درصد کاهش داشته!

?از نظر من عنقریب به صد در صد هم میرسه!
شما هرجا بری پیگیری کنی، کلی پرونده سر نوبته، هزینه دادرسی و تشکیل پرونده و دودندگی رو هم که بزاری روش، دیگه از پیگیریت صرف نظر میکنی!

?از این طرف هم برادران سارق و خفت ‌کن و زورگیر اونقدر در آرامش کامل مشغول فعالیتن و آمار اشتغال جوونها تو این حوزه روز بروز داره میره بالاتر، که شما از پس یکیش بر بیای ، گیر دومی میفتی!

?لذا الان یه قرارداد نانوشته ای بین مردم هست که اگه خفتت کردن، هیچ مقاومتی نکن، چون جیب و موبایل و پولتو که حتما از دست میدی، دو سه تا چاقو و مشت و لگد هم نثارت میکنن و شل و پل میشی و احتمالا کلی پول بخیه و دوا درمون بدی! لذا طرف در صحت و سلامت و با هوشیاری و رضایت کامل، هر وسیله‌ای همراهش داره رو به عقد دائم جناب زورگیر در میاره و لااقل با جون سالم از اون مخمصه بیرون میاد!

?اصلا مورد داشتیم بعد تحویل گوشی و پول و ساعت به آقا دزده، روبوسی هم کردن و طرف گفته “آقا بازم زورگیری‌ای خِفتی چیزی بود، در خدمتیم. بازم به ما سر بزنید، شما مشتری مدارتر از بقیه همکارات هستی!”
آقا دزده هم شماره تلفن داده و گفته “جنسی چیزی داشتی دیگه خودت زنگ بزن ما هی پا نشیم بیایم کوچه به کوچه دنبالت بگردیم!”

?لذا اینجوری دیگه اسمش خفت گیری نیست؛ معامله‌س! یه تجارت پرسود واسه طرفین! یکی پول و گوشی گیرش میاد، یکی هم تو این اوضاع بهم ریخته خاور میانه و داعش و جیش الظلم و القاعده و طالبان و اینا، با امنیت کامل، سالم به خونه برمیگرده!

?فقط یه کم باید زودتر جنبید و رفت سر کار؛ چون مورد داشتیم طرف کلی با قربانی-یا بهتره بگم مشتری- احوالپرسی کرده و با ارائه لبه‌ی تیز قمّه درخواست گوشی کرده، طرف هم معذرت خواهی کرده و گفته که پیش پای شما تقدیم کردم به یکی دیگه از همکاراتون!

?خلاصه اگه آمار جدید تولید شغل و اشتغال رو از دولتمرد عزیزی شنیدید، زیاد تعجب نکنید؛ همه آمار تماماََ واقعی و درسته. اون هم کاملا مسالمت آمیز و دور از خشونت!

?و منه التوقیف!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *