پیش بازی شهرداری بندرماهشهر-خونه به خونه

 

از هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه عصر فردا شنبه تیم خونه به خونه مازندران در ورزشگاه شهدای ماهشهر به مصاف شهرداری این شهر خواهد رفت.

حریف این هفته تیم خونه به خونه هفته هاست در قعر جدول جا خوش کرده است و در این هفته تلاش زیادی دارد تا با برتری مقابل نماینده فوتبال مازندران خود را به سایر قعرنشینان برساند. اما این تیم در بازی‌های خانگی برخلاف تیم خونه به خونه نتایج ناامید کننده ای کسب کرده است و می توان یک برد بیرون از خانه دیگر را برای شاگردان میثاقیان متصور بود.

شهرداری ماهشهر در نیم فصل دوم چهار بار در ورزشگاه خانگی خود به مصاف رقیبان رفته است که حاصل آن یک پیروزی یک تساوی و دو شکست بوده است و دو گل زده و سه گل خورده را در کارنامه اش بر جای گذاشته است.

و اما حریف این هفته شهرداری ماهشهر خاطرات خوشی از دیار خوزستان دارد. خونه به خونه ای ها در طی ۵ سال گذشته بارها در خوزستان به مصاف حریفان رفته اند اما حتی یک بار هم طعم شکست را نچشیده اند و شاید این دیدار فرصت خوبی برای اکبر میثاقیان و شاگردانش باشد تا به شکست های غیرمنصفانه بیرون از خانه شان که با حداقل اختلاف گل رقم می‌خورد پایان دهند. شکست هایی که یا با اشتباهات داوری رقم می خورد یا اشتباهات فردی بازیکنان، تغییر نتیجه در لحظات پایانی را رقم می زند.

این تیم در هفته گذشته بدون حضور اسماعیل کیانی مصدوم و محمود مطلق زاده محروم به عنوان دو تن از تاثیرگذارترین بازیکنان خود مقابل تیم یکدست و مدعی صعود آلومینیوم اراک به تساوی یک بر یک دست یافت. یقیناً در این هفته با اضافه شدن محمود مطلق زاده به ترکیب تیم، خط حمله خونه به خونه از قدرت بیشتری برخوردار خواهد شد.

البته با رقابت بسیار شدیدی که در فصل جاری لیگ دسته اول چه بین تیم های صدر جدولی و چه قعر جدوی ها به وجود آمده است نمی توان انتظار یک پیروزی آسان را برای خونه به خونه متصور بود. دریافت تنها ۸ گل در ۸ دیدار نیم فصل دوم توسط شهرداری ماهشهر جدای اینکه رقابت شدید بین تیم‌ها را نشان می‌دهد، بیانگر این مطلب نیز است که ماهشهری ها در گل خوردن خساست به خرج می دهند. هر چند به ثمر رساندن تنها سه گل در این هشت دیدار ضعف گلزنی این تیم را نیز نمایان می سازد.

جدال نمایندگان فوتبال خوزستان و مازندران در این هفته را می توان یه تقابل شش امتیازی تمام عیار برشمرد. شهرداری ماهشهر با ۱۹ امتیاز در قعر جدول جای دارد و اگر خونه به خونه ۲۲ امتیازی موفق شود سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند، بلاشک حاشیه امنیت زیادی برای خود ایجاد خواهد کرد. البته اگر شیرها برخلاف هفته های گذشته تعارف سایر قعرنشینان را رد نکنند در پایان بازی فردا می تواند جایگاه بهتری در جدول رده بندی برای خود دست و پا کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *