سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر؛ احتیاج به حمایت همه جانبه داریم، فردا همه بیایند+تصاویر تمرین امروز

فضل اله ترحم | خورنا : عزیز فریسات سرمربی جدید تیم فوتبال؛شهرداری بندرماهشهر از همه مسئولین، ورزشدوستان ورزشکاران و هوادارن این تیم خواست جهت حمایت همه جانبه فردا به استادیوم شهداء بیایند

تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر عصر امروز آخرین تمرین خود را جهت کسب آمادگی لازم برای برگزاری آخرین بازی خود در سال ۹۷ برگزار کرد.

مسئولین تیم شهرداری تنها سه روز مانده به این بازی با رفتن ناگهانی مهدی پاشازاده سرمربی که تنها دو دیدار رسمی در کنار تیم بود، با عزیز فریسات مربی خوزستانی به توافق رسیدند.

در گفتگویی که با سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر داشتیم وی از همه ی مسئولین، ورزشکاران، ورزشدوستان و هواداران خواست که فردا به استادیوم شهداء بیایند و یک دل و یک صدا بچه های تیم شهرداری را برای حفظ سهمیه فوتبال بندرماهشهر یاری رسانند.

فریسات گفت: فردا یک بازی حساس و حیاتی مقابل خونه به خونه بابل داریم، انتظار داریم همه حمایت کنند، این تیم به این شهر به این جوونا و به همه ی مردم تعلق دارد، حق این مردم داشتن یک تیم در لیگ برتره، همگان بیایند و این جوانان را دلگرم کنند.

سرمربی شهرداری افزود ؛ ان شاءالله فردا با حمایت همه جانبه و خوب نتیجه ی قابل قبولی بگیریم، هر چند که توانایی بازیکنان ما خیلی بالاست و بر مبنای اتفاقه که جایگاه شهرداری در لیگ یک اینجاست.

شایان ذکر است ساعت ۱۵/۳۰ فردا (شنبه) تیم فوتبال شهرداری در هفته بیست و هشتم لیگ دسته یک فوتبال کشور در یک بازی حساس درون خانه به مصاف خونه به خونه بابل می رود.





نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *