نهال کاری به مناسبت هفته درختکاری و روز شهید توسط پتروشیمی فجر+تصاویر

خورنا|باقر گل فر:مدیرعامل پتروشیمی فجر در آیین نهال کاری شرکت: ترجیح و تصمیم شورای راهبردی بر تقویت زیرساختها در منطقه است.

به یاد شهدای خانواده کارکنان پتروشیمی فجر و با حضور مدیرعامل شرکت، سرپرست آموزش و پرورش بندر امام خمینی ، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بندرماهشهر و دانش آموزان یکی از مدارس بندر امام خمینی،  ۳۰ اصله نهال ثمر دار در حیاط آن دبستان کاشته شد.

بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی فجر در این آیین که روز ۲۱ اسفندماه برگزار شد، غلامعلی زال خانی مدیرعامل شرکت ضمن تاکید بر رعایت مسئولیت اجتماعی شرکتی گفت: بخش قابل توجهی از تصمیمات و مصوبات شورای راهبردی در حوزه آموزش و پرورش است . وی با اشاره به لزوم حفظ و نگهداری فضاهای سبز ایجاد شده ،به حوزه وسیعتر مسئولیت اجتماعی پرداخت و افزود: تصمیم اعضای شورای راهبردی مدیران عامل شرکتها بر عمرانی بودن و تقویت زیرساختها در منطقه است که این مصوبات توسط شرکت عملیات غیر صنعتی اجرا می شود.

مسیر پیشنهادی این مصوبات نیز از سوی فرمانداری ومدیران شهری است و ما علاقمند به ساختارمند بودن کمک ها هستیم.

همچنین در این آیین، عبدالعلی جلیلیان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ماهشهر  اظهار داشت:پتروشیمی فجر ۲۱۰۰ اصله درخت متنوع تامین و در اختیار منابع طبیعی قرار داده که نهال ها در مدارس شهرستان، توزیع شده اند.

گفتنی است پیش از این، نیز پتروشیمی فجر ۵۳۰ اصله درخت از سه گونه مختلف در مسیر جاده ماهشهر – امیدیه کاشته و مورد مراقبت قرار می دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *