تجدید میثاق خانواده پتروشیمی امیرکبیر با شهداء در منطقه والفجر ۸

خورنا|باقر گل فر:خانواده کارکنان پتروشیمی امیرکبیر با بازدید از منطقه والفجر ۸ آبادان، پیمانی دوباره با شهدا بستند.

بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر، روز پنج شنبه به مناسبت روز راهیان نور و سالروز گرامیداشت شهدا جمعی از خانواده کارکنان پتروشیمی امیرکبیر به همت پایگاه مقاومت بسیج مجتمع در قالب کاروان راهیان نور با اعزام به مناطق جنگی شهرستان آبادان، از این مناطق بازدید کردند و یاد شهدا را گرامی داشتند.

در این سفر معنوی یک روزه؛ خانواده کارکنان پس از زیارت اماکن زیارتی شهرستان آبادان، در منطقه والفجر ۸ مستقر و به پای صحبت های راوی دوران دفاع مقدس و مرور خاطراتی از رشادت های جوانان میهمن عزیزمان نشستند

??بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس بخش دیگر این سفر یک روزه خانواده کارکنان بود که داستان هایی از ایثار و فداکاری شهدا را برای فرزندان کارکنان و نسل امروز به خوبی ترسیم کرد.

این اردو هر سال با استقبال قابل توجه کارکنان و خانواده های آنان رو به رو می شود که نشان از زنده بودن یاد و خاطره شهدا؛ دلیرمردان این مرز و بوم در بین مردم دارد.

گفتنی است، کاروان های راهیان نور، هر ساله در دهه سوم اسفندماه برای بازدید از مناطق جنگی، آشنایی بیشتر با دوران دفاع مقدس و تجدید پیمان با شهدا راهی مناطق جنوب کشور می شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *