جوابیه عضو شورای شهر به سخنان فرماندار بهبهان در جلسه ستاد نوروزی

خورنا | غلامحسین اولادی عضو شورای شهر بهبهان با ارسال یادداشتی به پایگاه خبری خورنا، نسبت به سخنان فرماندار بهبهان در جلسه ستاد نوروزی واکنش نشان داد.

 

ضمن عذر خواهی از مردم شریف بهبهان بدلیل وضعیت نامناسب شهر بهبهان در آستانه سال نو، در خصوص صحبت های منتشر شده از فرماندار محترم در خبرگزاری خورنا لازم دیدم نکاتی را به عرض فرماندار محترم برسانم.

یک سوزن به خودت بزن، یک جوالدوز به دیگران

آقای فرماندار سلام

در خبرها خواندم که شما از وضعیت شهر گله کرده اید که واقعا گله دارد، و ما هم قبول داریم امسال بهبهان واقعا آماده نیست.

ولی جناب رئیس شما خودتان نیز در ایجاد وضعیت فعلی نقش داشته اید؛ تمامی حفاری های فاضلاب و اصلاح شبکه آب که بهبهان را شخم زدند، با دستور شما بعنوان رییس کمیسیون حفاری و ترافیک بوده است.

حال نمی شود برای اثبات وفاداری به استاندار محترم بعد از نقل قول کوتاهی از استاندار، شما هم نقش اپوزیسیون بگیرید، و زحمت کارگران شهرداری را فدای فرمانداری بهبهان کنید؛ چرا که در همان قضیه هم راه شهرسازی مقصر است(مکاتبات موجود است).

اگر شما در کمیسیون حفاری تا روز ۱۵ اسفند مجوز نمی‌دادید، اگر شما تا منطقه ای آسفالت نشده بود مجوز حفاری در منطقه دیگر را نمی‌دادید، اگر شما وقتی یکی از همکاران شورا در دفترتان به وضعیت حفاری خیابان عدالت اعتراض کرد، با کمال خونسردی نمی گفتید پروژه عمرانی است، اگر شما نامه ۳۰۰ تن قیر را یک هفته در فرمانداری کارشناسی نمیکردید، وصدها اگر دیگر، بله شهرداری و شورا تنها مقصر وضعیت فعلی بودند.

جناب فرماندار شما و مجموعه تحت امرتان نتوانستید برابر دستور استاندار محترم در دو برنامه پاکسازی سراسری استان، حتی ادارات را بسیج کنید. فقط در کنار پرسنل شهرداری عکس یادگاری گرفتید، تا مدیریت شهری در عکس گرفتن تعریف شود.

آقای حری، شما که شهرداری را کم کار می دانید بگویید کدام اداره در بهبهان فعال است؟! دههاجلسه در مورد بازار، ترافیک، حفاری، سلامت و اشتغال و … گرفته اید؛ آیا بازخوردی هم دیده اید؟!

در این مدت بغیر از چند اقدام شهرداری برای شهروندان پروژه ای را افتتاح کرده اید؟!

قصد جسارت ندارم ولی شاید کم تجربگی در پست مدیریتی و اجرایی دلیل این صحبت شما باشد.

آقای فرماندار پرسنل محترم و خدوم شهرداری این روزها دو شیفت کار می کنند، تا شاید بتوانند عدم مدیریت در کمیسیون حفاری را پوشش دهند؟! وگرنه هم ورودی ها رنگ شده، هم سرویس های بهداشتی در حال آماده شدن است، هم کمپینگ مسافران آماده خدمت رسانی به مسافران است؛ البته کاستی های هم وجود دارد.

چه خوب بود مهمانان نوروزی امسال از مجتمع ورزشی روباز، گلخانه ۱۸۰هکتاری، باغ موزه دفاع مقدس، روگذر مراحل و … بازدید می کردند.

البته مهمانان می توانند از بلوار آزادی و پارک خبرنگار دیدن کنند، تا متوجه شوند بعد از سالها مشکل ابخروار در حال حل شدن است.

من به نوبه خودم و بعضی از اعضای شورا شهر ، شهردار محترم و پرسنل زحمتکش شهرداری بخاطر کاستی‌ها سال جاری از تک تک مردم شریف بهبهان عذر خواهی میکنم؛ ولی جناب فرماندار وضعیت امروز از یک نهاد نبوده بلکه همه ما باهم مقصر هستیم، پس چشممان را به روی حقایق نبندیم!

غلامحسین اولادی
عضو شورای شهر بهبهان

 

شایان ذکر است روز گذشته فرماندار بهبهان در جلسه ستاد نوروزی ضمن ابراز نارضایتی از وضعیت شهر در آستانه سال نو، از شهرداری بهبهان در این خصوص گلایه کرده بود.