پیام مدیر مخابرات منطقه خوزستان به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان، همزمان با فرا رسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عزیز پیامی بدین مناسبت صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان ؛ رحیم فلاح زاده طی پیامی، ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان خوزستان بالاخص خانواده های معظم شهدا و خدمتگزاران عرصه ارتباطات استان تبریک گفت.
درمتن این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

*الَّذینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فی سَبیلِ اللّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَهً عِنْدَ اللّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ*
«کسانی که ایمان آورده و هجرت کرده و در راه خدا با مال و جانشان به جهاد پرداخته‌اند، نزد خدا مقامی هر چه والاتر دارند و ایشان همان رستگارانند».
سوره توبه، آیه ۲۰
انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران به رهبری امام راحل(ره) پیام روشنی به جهانیان بود که مکتب اسلام ناب محمدی(ص) در این کشور چون چراغی فروزان راهگشا است و ملت بزرگ ایران تا پای جان در صیانت از آرمان های خود ایستاده اند، بی شک تقدیم هزاران شهید، خود گویاترین سند عزتمندی این مردم در حفظ دست آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
یاد شهدا و ادامه راه آنها که با نثار جان خود عزت و آبرو به این کشور بخشیدند، بر همه مسئولان و مردم واجب و لازم است تا خدمتگزاران خاندان معظم شهدا و پاسدار فرهنگ والای ایثار و شهادت در جامعه باشند چرا که تا این فرهنگ در مردم زنده و پویا است استمرار این نظام الهی جاودانه می ماند.
ضمن گرامیداشت ۲۲ اسفند که به نام *روز شهید* نامگذاری شده، برای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران آرزوی بهروزی و سلامتی و برای خادمان بزرگوار شهدا و ایثارگران توفیقات روز افزون خدمت خاشعانه و خاضعانه به منظور اعتلای فرهنگ والای ایثار و شهادت از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.