پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت روز بزرگداشت شهدا و تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

میثاق حاجتی | خورنا: پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران .


متن پیام بدین شرح است:
بسم رب الشهداء و الصدیقین
مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس و تمامی موفقیت های کشور را ثمره خون شهیدان سرفراز دانسته و می دانند.

مقام معظم رهبری شهیدان را جوانان مومن و فداکاری دانستند که برای دفاع از کشور و ملت در برابر متجاوزان به این آب و خاک جان خود را در کف دست گرفته و با نام و یاد خدا به میدان نبرد قدم نهادند.
اگرچه تمامی روزها و ایام هفته به شهیدانی تعلق دارد که آرامش، آبادانی و رشد و توسعه ایران اسلامی و آسایش هم میهن نان را بر راحتی خویش ترجیح دادند اما یقیناً نامگذاری ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۸۳ به نام روز « بزرگداشت شهدا» می تواند در توجه به جایگاه شهدا، خانواده شهدا و فرزندان شهدا نقشی موثر داشته باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا و ادای احترام به تمامی شهیدان ایران اسلامی، خصوصاً هزار شهید مسجدسلیمان امیدوارم بتوانیم با تأسی از راه ، اندیشه و سیره شهیدان و وحدت و همدلی زمینه توسعه و پیشرفت این شهر را فراهم آوریم.

علیرضا ویسی شیخ رباط رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *