رئیس پلیس خوزستان خبر داد:

کاهش ۲۰ درصدی جرائم خشن در استان خوزستان

فرمانده انتظامی استان گفت: خوزستان در مجموع وقوعات جرائم خشن در سال جاری نسبت به سال گذشته، 20 درصد کاهش داشته است.

به گزارش خورنا سردار “حیدر عباس زاده” در تشریح جزئیات این خبر با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی پلیس خوزستان مبارزه با جرائم خشن است، اظهار داشت: با تلاش ماموران پلیس در سطح استان، با برنامه ریزی، اقدامات اطلاعاتی، تخصصی، توجه به شناسایی و دستگیری عاملان جرائم خشن، به لطف خداوند متعال شاهد کاهش ۲۰ درصدی جرائم خشن در استان هستیم که این کاهش در حالی است که در ۲ دهه گذشته هیچ سالی مولفه های جرائم خشن کاهش نداشته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کشفیات جرائم خشن در سال ۹۷ نسبت به سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است، عنوان داشت: مبارزه پلیس با جرائم خشن ادامه دارد و موضع پلیس در قبال عاملان و مجرمان جرائم خشن منفعلانه نبوده و با جدیت مقابله خواهد کرد.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه در سال جاری، ۹۸ درصد از کل وقوعات جرائم خشن کشف شده، تصریح کرد: با تلاش مضاعف مأموران نیروی انتظامی استان خوزستان، ۹۰ درصد از سرقت های مسلحانه و آدم ربایی نیز کشف شده اند که در این عملکرد با حمایت، پشتیبانی مردم خوب استان و مسئولان خوزستان محقق شده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: مقابله پلیس خوزستان با افراد شرور و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی همچنان با قوت بیش از پیش ادامه دارد.