اولتیماتوم فرماندار بهبهان به مدیران کم کار، مدیران ناکارآمد در سال ۹۸ با صندلی ریاست خداحافظی خواهند کرد

خورنا | پدرام کسائی: به گزارش پایگاه خبری خورنا آخرین جلسه شورای اداری شهرستان بهبهان در سال جاری، امروز سه شنبه ۲۱ اسفندماه به در یکی از باغات زیبای شهر منصوریه برگزار شد.

محمد حری فرماندار شهرستان بهبهان در جلسه شورای اداری ضمن بیان عملکرد مجموعه مدیریتی شهرستان در یکسال اخیر گفت:
علیرغم همه مشکلات اقتصادی که در یکسال گذشته گریبان گیر کشور و دولت بوده، پروژه های بزرگ در حوزه بهداشت و درمان و راه های مواصلاتی بهبهان فعال بوده است.

حری افزود: در بحث توسعه مناطق محروم و روستائی نیز کارهای بسیار خوبی صورت گرفته که شاهد تحولات چشمگیر در زیرساخت های روستائی بوده ایم.

فرماندار بهبهان با اشاره به دغدغه های خبرنگاران در خصوص ارتباط ضعیف مدیران ادارات و دستگاه های اجرائی با رسانه ها گفت: یکی از ضعف های ادارات ما عدم بیان دستاورد و عملکرد ادارات می باشد، که مدیران باید با ارتباط مستمر با خبرنگاران و رسانه ها عملکرد دستگاه متبوع خود را به بهترین شکل به مردم ارائه نمایند.

وی در خصوص ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی در سال ۹۷ نیز گفت: تیم ارزیابی به ریاست مشاور بنده در حوزه برنامه ریزی و توسعه تشکیل شده، و با بررسی گزارش اقدامات صورت گرفته هر دستگاه در سال ۱۳۹۷ و برنامه مدیران برای سال آتی، هر مدیری که کارآیی لازم را طی یکسال اخیر نداشته است، در سال ۹۸ از خدمتشان مرخص خواهیم شد.

وی همچنین گفت: هر مدیری که در انجام امورمحوله کوتاهی و قصور نماید درخواست تعویض شان را از اداره کل متبوع خواهم داد، و در صورت تعویض نشدن در هیچ جلسه ای ایشان را دعوت نمی کنم و مدیر متخلف را به مراجع قانونی معرفی خواهم نمود.

 

عکس: امید بخردی نسب