برگزاری اردوی جهادی کانون هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی بندرماهشهر در روستای بسیتین+تصاویر

اردوی جهادی آموزشی_بهداشتی کانون هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی بندرماهشهر در روستای بسیتین از توابع شهر چمران برگزار شد.

به گزارش خورنا، ظهر روز دوشنبه ۲۰ اسفند، با حضور دانشجویان فعال کانون هلال احمر و معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر و با همکاری پایگاه دریابانی بندرماهشهر اردوی جهادی با محوریت آموزش مسائل بهداشتی و کمک های اولیه در روستای بسیتین از روستاهای بخش مرکزی بندرماهشهر برگزار شد.

سرهنگ ایرج زکوی، فرمانده پایگاه دریابانی بندر ماهشهر در گفتگو با خبرنگار خورنا در این خصوص اظهار داشت: بهبود سلامت مرزنشینان و بررسی بیماری‌های اقلیمی در مرزها از هدف‌های طرح مردم یاری است و نیروهای مرزبانی علاوه بر برقراری امنیت در مرزها، به بهبود وضع معیشتی و اقتصادی مرزنشینان توجه دارند.

وی افزود: مشارکت مردم با نیروهای نظامی و انتظامی سرمایه بزرگی است و همکاری مرزنشینان با مرزبانان، نظم و امنیت را در مرزها حاکم می کند.

همچنین علیرضا عظیمی معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر ماهشهر با تشکر از جمعیت هلال احمر و فرماندهی دریابانی بندر ماهشهر گفت: امروز یک روز بسیار خوب برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر ماهشهر و کانون هلال احمر این واحد دانشگاهی بود و امیدواریم در سال آینده نیز فعالیت‌ها در زمینه سلامت، بهداشت و کمک به هم نوع بیشتر شود و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر ماهشهر بتواند دین خود را بیش از پیش نسبت به شهرستان و به ویژه روستاهای محروم اطراف شهرستان ادا کند.

لازم به ذکر است در این اردوی جهادی هدایا و بسته‌های بهداشتی شامل شامپو، خمیر دندان و مسواک از سوی کانون هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی بندر ماهشهر به دانش‌آموزان دبستان سه کلاسه لاله ۸ روستای بسیتین اهدا شد.

همچنین با همکاری جمعیت هلال احمر بندر ماهشهر و بهداری پایگاه دریابانی، گروه پزشکی جهت معاینه و درمان ساکنان، در روستای بسیتین مستقر و به ویزیت رایگان اهالی پرداختند.