آمادگی کامل شهرداری هندیجان برای استقبال از بهار و میهمانان نوروزی

سرپرست شهرداری هندیجان از آمادگی کامل شهرداری این شهر برای استقبال از بهار و میهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خورنا روح الله درخشان سرپرست شهرداری هندیجان افزود: با توجه به تعطیلات نوروزی و در پیش بودن فصل بهار، شهرداری هندیجان جلسات متعددی برای برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های ایام نوروز و استقبال از بهار برگزار کرده است.

وی زیباسازی محیط شهری، ترمیم و لکه‌گیری آسفالت معابر، کاشت نهال و درخت در بلوارها و میادین، افزایش روشنایی در معابر، نظافت شهری و جمع‌آوری نخاله‌ها، تجهیز و آماده‌سازی پارک‌ها را از مهمترین فعالیت‌های طرح استقبال از بهار عنوان کرد که توسط شهرداری اجرا می‌شود.

سرپرست جوان شهرداری هندیجان برنامه‌ریزی برای نصب سطل‌های زباله در پارک‌ها، تعمیرکامل و به‌سازی سرویس‌های بهداشتی پارک و نصب نمادهای نوروزی در سطح شهر را از دیگر برنامه‌هایی دانست که به منظور استقبال از بهار در سطح شهر اجرا می‌شود.

درخشان با بیان اینکه شهر هندیجان در جنوبی ترین نقطه استان خوزستان و نخستین شهر ورودی از استان بوشهر محسوب می‌شود، افزود: توجه ویژه برای استقبال از مسافران نوروزی در این شهر حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: هندیجان با جاذبه‌های توریستی قابل توجه مانند منطقه ساحلی و اسکله بحرکان، توانایی جذب مسافران و گردشگران در ایام نوروز را دارد.

ایشان در پایان با بیان اینکه شرایط مناسب جهت مسافرین نوروزی در این شهر فراهم شده است خاطرنشان کرد: امیدواریم در ایام تعطیلات بتوانیم با فراهم آوردن بستری مناسب مطمئن و شاد، میزبان خوبی برای مسافران، هموطنان و همشهریان باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *