تحقق اشتغال تنها با حمایت از صنایع کوچک/ ایجاد ۶۱ اشتغال مستقیم در شادگان

خورنا: سرپرست شهرک‌های صنعتی شادگان گفت: ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری جز با پیگیری و حمایت مستقیم از صنایع کوچک مقتضی نمی‌شود.

رضا صلبوخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری جز با پیگیری و حمایت مستقیم از صنایع کوچک مقتضی نمی‌شود.

وی افزود: به‌منظور رفع بیکاری و محرومیت‌زدایی در مناطق کمتر توسعه یافته توسط شرکت توسعه کارآفرینان صنعت مهر وابسته به وزارت دفاع و وزارت صنعت، معدن و تجارت، سومین کارخانه تولیدی در شهرستان شادگان نیز مورد حمایت و مشارکت قرار گرفته است.

سرپرست شهرک‌های صنعتی شادگان خاطرنشان کرد: شرکت توسعه کارآفرینان صنعت مهر تاکنون در طرح‌های بسته‌بندی، فرآوری خرما، تصفیه و بسته‌بندی آب و تولید انواع لوازم و کف‌پوش‌های بتنی در شهرستان اقدامات مؤثری را بر جای گذاشته است.

وی اضافه کرد: در این راستا افزون بر ۶۱ اشتغال مستقیم ایجاد کرده و همچنان درصدد است با حمایت بیشتر، برنامه‌ریزی صحیح‌تری در این خصوص اجرایی کند.

صلبوخی همچنین عنوان کرد: امید است که این شرکت، کارخانجات بیشتری را زیر چتر حمایتی خود قرار دهد تا با فعالیت مجدد آنها بتوان گره‌های کور اشتغال و بیکاری این منطقه را باز کرد.

وی ادامه داد: با فعال شدن طرح‌های راکد در شهرستان می‌توان ضمن رفع بیکاری شاهد زدودن فقر و رونق و آبادانی مضاعف شهرستان نیز باشیم.